Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    תכנון וליווי פרויקטים

    כדי לספק למגוון לקוחותינו פתרונות מיזוג אשר עונים על הצרכים המיוחדים של כל אחד ואחד, נדרש לא פעם להיכנס לעובי הקורה ולראות מה הן התכונות והדרישות הייחודיות של לקוח/מעצב/קבלן ולהתאים עבורו למעשה, את המערכת מיזוג המושלמת עבורו.התכנון הוא בעצם השלב הקריטי ביותר בתהליך של בניית בניין, וילה או כל שיפוץ מבנה קיים ויש לשים עליו דגש רב כבר בשלבים הראשוניים ביותר של התהליך. היות ואנו לא מעוניינים להקל ראש בנושא ומתחייבים על מקצועיות ועל איכות, קדמת המיזוג מספקת ליווי צמוד ואישי לכל אורך הפרויקט, החל בשלב התכנון, דרך כל אורך הפרויקט בפועל וגם לאחר סיום ההתקנה. השירות של קדמת המיזוג כולל גם פגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא עלות והתאמה אישית לצרכים שלך, זאת בנוסף לאספקנת והתקנת המערכות עצמן

    תכנון וליווי אדריכלים:

    חברתנו בעלת ניסיון רב בתכנון וייעוץ פרויקטים בשיתוף פעולה עם אדריכלים/מעצבים. חברתנו מעניקה שירות צמוד לאדריכל/מעצב על מנת להתאים את מערכת המיזוג הנכונה ביותר עבור הלקוח, תוך כדי שמירה על קו העיצוב האדריכלי ושילוב מערכת המיזוג כחלק מהתכנון האדריכלי.

    תכנון ולווי קבלני בניין:

    במסגרת השירות שחברתנו מעניקה לקבלנים, ניתן לכל קבלן שירות שינויי דיירים בתחום מערכות המיזוג באופן צמוד. כחלק מהשירות חברנתו נותנת לדיירי הפרויקט ייעוץ ותכנון מערכת המיזוג שתותקן בדירה על מנת ליצור התאמה מושלמת לצרכי הדייר תוך כדי תיאום כל המערכות הנלוות (חשמל, אינסטלציה, הנמכות גבס) מול הקבלן/יזם בניין.

    למה כדאי לבחור בקדמת המיזוג?

    התקנת מערכת מיזוג זו פעולה מורכבת אשר דורשת תכנון מוקפד והתייחסות לפרמטרים שונים ומרובים. אי לכך, יש לבחור בחברה מוכרת ובעת ניסיון בתחום ושתוכל להבין את צרכיו של כל פרויקט, את המטרות של מערכת המיזוג, את שגרת העבודה, את המגבלות העומדות לפניו ועוד. זו הסיבה שמלאכת תכנון והתקנת מערכת המיזוג דורשת מומחה לתחום וכאן נכנסת חברת קדמת המיזוג לתמונה. חברתנו תלווה אתכם לכל אורך התהליך על מנת לוודא כי אנו אכן מספקים לך את הפתרון המושלם ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ושמירה על סטנדרטים גבוהים של תכנון וביצוע לכל אורך הדרך, ומתן אחריות מקצועית.

    אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטיך בטופס יצירת הקשר כדי שנוכל לתאם עמך שיחת ייעוץ חינם ללא עלות וללא התחייבות, בשיחה נאפיין את הצרכים שלך ונחשוב על הפתרון המתאים ביותר!

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?