Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מהי מערכת vrf ביתית?

    מערכת vrf ביתית פועלת בטכנולוגיית זרימת קירור משתנה (VRF) ומציעה חיסכון משמעותי באנרגיה ונוחות מעולה על ידי הסתמכות על עיצוב מדחס מתקדם המונע על ידי אינוורטר ועל היכולת לספק חימום וקירור בו זמנית כדי לענות טוב יותר על צרכי המשתמשים.

    חברת קדמת המיזוג בע"מ מתמחה בתחום הנדסת מיזוג אוויר, ותכנון והקמה של מערכות מיזוג אוויר חכמות ומתקדמות בהתאמה אישית. היועצים שלנו יתאימו לכם מערכת vrf ביתית שתואמת היטב את צרכי הקירור והחימום בביתכם, לנוחות משודרגת במשך כל השנה.

    טכנולוגיית מערכת vrf ביתית

    טכנולוגיית מערכת vrf ביתית הוצגה בתחילת שנות ה-80 ביפן. מאז, שוק ה-VRF הרחיב את הנוכחות הגלובלית שלו והיום היא נחשבת לטכנולוגיה צומחת במהירות ומתקדמת המציעה הזדמנויות ניכרות בתעשיית מיזוג האוויר.

    מערכות VRF הן מערכות משופרות בהרחבה ישירה (DX) ללא צינורות משאבות חום רב מפוצלות. יחד עם זאת, בעוד שמערכות מרובות מפוצלות מסורתיות נכבות או מופעלות בתגובה לבקר ראשי, מערכת vrf ביתית מווסתת ללא הרף את זרימת הקירור לכל יחידת סליל מאוורר פנימי (FCU) כדי לעמוד בדרישות מיזוג האזור הפרטני.

    דרישות אוורור ותעלות נלוות

    ברוב המקרים, מערכת vrf ביתית מספקת קירור וחימום חלל על ידי מחזור אוויר בתוך אזור; מערכות מיזוג אוויר רגילות מספקות את זרימת האוורור ואת זרימת האוויר הנדרשת כדי לספק אוויר ממוזג כהלכה בכל הבניין.

    מערכות מיזוג אוויר רגילות מספקות הן את זרימת האוורור והן את זרימת האוויר הנדרשת כדי לספק אוויר ממוזג כהלכה בכל הבניין, וזרימת אוויר אוורור מהווה בדרך כלל פחות מ-20% מכלל זרימת האוויר הזו.

    הפתרון המושלם

    בתגובה לדרישות בעלי בתים לפתרון מעולה של מערכת מיזוג אוויר, חברת קדמת המיזוג בע"מ מתקינה מערכת vrf ביתית, מתקדמת וחכמה, עם ותק של 15 שנים בתחום, והתאמה אישית לצרכי מיזוג האוויר בביתכם.

    בהשוואה למערכות מיזוג אוויר רגילות, זהו הפתרון המושלם שיחסל סופית את הוויכוחים על קור וחום והתאמה של טמפרטורת המזגן בחדרים השונים בבית. אם אתם מחפשים מערכת מיזוג אוויר מעולה, אתם כנראה מחפשים מערכת vrf ביתית.

    מערכת vrf ביתית

    פעם, אם היינו רוצים לשמור על טמפרטורה קבועה של הבית, היינו שמים מזגן בכל חדר. אבל בשנים האחרונות חלה צמיחה רבה ופיתוח של מערכות מיזוג אוויר יעילות יותר. מערכת VRF ביתית היא מערכת ייחודית הנותנת לכם שליטה על כל החדרים ומקלה לשמור על הבית באותה טמפרטורה מבלי להכניס מזגן עם מנוע משלו לכל חדר. את המערכות האיכותיות ביותר בשוק תוכלו למצוא אצל חברת קידמת המיזוג, אשר ישמחו לתת לכם גם שירותי התקנה מקצועיים על ידי מומחים בתחום, בעלי ניסיון רב שנים.

    מה עושה מערכת VRF ביתית?

    מערכת VRF ביתית היא סוג של מערכת מיזוג אוויר שפועלת על ידי שינוי כמות האוויר וזרימת הקירור בהתאם למה שצריך. מערכת VRF היא דרך טובה לקרר את הבית שלכם מכיוון שהיא משתמשת בשיטה זו. מערכת הבקרה מפעילה מספר מאיידים ומניעה את האוויר הקר בכל חדר או אזור בהתאם לטמפרטורה הדרושה. אז כפי שכבר נאמר, לא צריך מזגן בכל חדר. זה הופך את התהליך לא רק לזול ויעיל, אלא גם לשקט. הפעלת היחידות הפנימיות בכל אזור מבוססת על הדרישה האינדיבידואלית של המשתמש, והמנוע ממשיך לפעול כל הזמן. ואילו כאשר אתם משתמשים במזגן רגיל, אתם צריכים להפעיל ולכבות אותו כדי לקבל את הטמפרטורה הנכונה. זה מבזבז אנרגיה, וגורם לחשבונות חשמל מנופחים.

    מה מערכת קירור אוויר ביתית יכולה לעשות עבורכם

    לכל מערכת VRF ביתית יש מספר יתרונות: שליטה על הטמפרטורה בכל דרך: שיטת ה-VRF מאפשרת לשלוט באופן מוחלט על הטמפרטורה בכל חדר. גם הטמפרטורה מנוהלת ומאוזנת בזהירות רבה. גם כאשר יחידה אחת מקררת או שתי יחיחות יכולות לחמם שני חדרים  נוספים בו זמנית. על ידי שינוי כמויות האוויר, ניתן לשנות את זרימת האוויר הקר כדי לקבל את הטמפרטורה הרצויה. זה חוסך באנרגיה. למרות שמערכת זו עולה יותר ממערכת מיזוג אוויר רגילה, היא משתלמת בטווח הארוך.

    חימום וקירור בו זמנית: יש מקומות שצריכים גם קירור וגם חימום בו זמנית. למשל אזור עם מחשבים צריך להיות קריר, אבל בימים קרים אזור אחר בחלל הבית צריך להיות חם. יחידות פנימיות מודולריות משמשות במערכות VRF כך שניתן לטפל בזרימת האוויר ביחידה אחת בחדר בנפרד מזרימת האוויר ביחידה אחרת בחלק אחר של החדר.

    להתקנת מערכת VRF מתקדמת, חייגו עוד היום אל קידמת המיזוג!

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      מערכת vrf ביתית מומלצת

      מדוע אנו צריכים מערכת vrf  בביתכם? אם כן אתם צריכים להבין כי מערכת VRF היא המערכת הטובה והמתקדמת י ביותר למיזוג הבית נכון להיום. מדובר במערכת היא חסכונית במיוחד ומאפשרת לנו לקרר כל חדר בבית בטמפרטורה שונה מבלי להתקין מזגן בכל חדר וחדר. כך איך שלא נסתכל על כך נראה כי מערכת VRF היא המערכת הטובה ביותר למיזוג הבית. אנחנו חייבים לציין שיש משמעות אדירה לשאלה מי מתקין לכם את המערכת וכאן נכנסת לתמונה קדמת המיזוג בע"מ, אשר נחשבת למובילה בתחומה ונמצאת בחוד החנית בתחום מערכות הvrf.

      האם יש הבדל בין מערכת vrf ביתית ובין מערכת מסחרית?

      דיברנו על מערכת vrf ביתית ולכן עולה השאלה האם יש הבדל בין מערכת ביתית ובין מערכת מסחרית? אם כן אתם צריכים לדעת כי ההבדל העיקרי הטמון  הוא בין המערכות נוגע לשאלה לתפוקת המערכת וכמות החללים אשר אנו מעוניינים למזג. לרוב במיזוג מסחרי כמות החללים שאנו רוצים למזג הוא גדול יותר מאשר בית  ולכן נצטרך במערכת בעלת תפוקה גדול יותר. פרט לכך ניתן לקבוע כי אין הבדלים בין מערכת ביתית למערכת עסקית. בשני המקרים אנו צריכים מומחים אשר יתקינו את המערכת ויעשו זאת בצורה הטובה ביותר שיש ועל כך אין מחלוקת.

      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?