Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מהן מערכות VRF ?

    אין זה מפתיע לגלות שאנשים מציבים חשיבות מהותית להתקנת מערכות vrf שיחליפו את מערכת מיזוג האוויר הסטנדרטית שלהם. המומחים בחברת קדמת המיזוג בע"מ ייעצו לכם על בחירת המערכת המתאימה לצרכים העסקיים או הביתיים שלכם.

    מערכות VRF

    מערכות vrf, או "Variable Refrigerant Volume", הן מערכות מיזוג אוויר שנוצרו ופותחו בשנות ה-80. מערכות אלו מאפשרות הרחבה מודולרית של יחידות מיזוג אוויר לכל חלל. הקלט של המערכות מושפע במידה רבה מהטמפרטורה החיצונית ומוכתב על ידי הטמפרטורה הרצויה של המשתמש.

    לאחר מכן, המערכת מקבלת את הנתונים וממשיכה לעבוד על אספקת הטמפרטורה הקרובה והנוחה ביותר למשתמש ולחלל – כל זאת תוך שליטה על צריכת החשמל.

    חיסכון בחשמל

    מערכות vrf יעילות ביותר וחוסכות בחשמל לאורך כל שנות השימוש בהן. החיסכון מבוסס בעיקר על התכונות האוטומטיות ואפשרויות הבקרה הממוקמות בתוך המערכת, השומרות על צריכת החשמל. מערכת זו אידיאלית מאוד להתקנה באזורים שמאופיינים בשינויי טמפרטורה קבועים ותנאי מזג אוויר מתחלפים.

    הטכנולוגיה של מערכות vrf מאפשרת גם שליטה והתאטמה של הטמפרטורות באופן עצמאי, מה שמקל על המשתמשים בתוך החלל.

    קביעת טמפרטורות בהתאם לצרכי הקירור או החימום של כל חדר

    הטמפרטורה של כל חדר תיקבע אוטומטית על ידי מערכות vrf, והתוצאה היא שכל המזגנים המחוברים למערכת יספקו בקלות טמפרטורות אידיאליות לסביבה נוחה וקרירה יותר.

    כך, לדוגמא, אם הטמפרטורה בסלון גבוהה מדי, אבל הטמפרטורה בחדר הילדים נמוכה מדי, מערכת אחת שולטת על הטמפרטורות המתאימות בכל חדר, ומווסתת את עוצמת הקירור או החימום בהתאם.

    מערכת מיזוג אוויר בוחרים רק בחברה מובילה

    לחברת קדמת המיזוג בע"מ יש ותק של 15 שנים בתחום הנדסת מיזוג אוויר, והמומחים שלנו מתמחים בתכנון והקמה של מערכות מיזוג אוויר מתקדמות וחכמות בהתאמה אישית במאות בתים בישראל.

    אנו מספקים את החבילה המלאה של שירותי התקנה, תחזוקה ותיקון של מערכות מיזוג אוויר, מסוגי מזגנים סטנדרטיים ועד למערכות מסחריות בקנה מידה גדול. אז צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ על מערכות vrf בדגם שיתאים לצרכים שלכם!

    מערכת vrf מחיר

    מערכת VRF מחיר

    אם אתם מחפשים עבור מערכת VRF מחיר משתלם, אבל גם להנות ממגוון יתרונות של רק למערכת VRF להציע לכם, אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי המקצוע המומחים של חברת קידמת המיזוג. קידמת המיזוג היא חברה בעלת ותק של 15 שנה בתחום מיזוג האוויר, הרשומה בתור מתקינה ומשווק מורשית של חברות המיזוג המקדמות והטובות ביותר בארץ.

    מדוע משתלם לכם להתקין מערכת VRF ומה המחיר ?

    אתם תמצאו עבור מערכות VRF מחיר משתלם, כמו גם תכונות חשובות שנועדו להקל על חיי הלקוח:

    ראשית, מערכות VRF חוסכות לכם הרבה כסף. כאמור, המערכת פועלת כל הזמן ואינה נכבית ונדלקת שוב ושוב לפי מידת החום או הקור בחדר. מכיוון שרוב האנרגיה המשמשת את המכונות הביתיות "מתבזבזת" בעת הפעלה וכיבוי שלהן, אופן העבודה הזה משתמש בהרבה פחות חשמל ממזגן. זה חוסך הרבה חשמל.

    מצנן מקבל את הטמפרטורה בחדר או בבית למספר המעלות הרצוי, ואז מפסיק לעבוד ונכבה עד שהטמפרטורה הרצויה "נעלמת". נוזל הקירור והטכנולוגיה החדשה והטובה יותר מאפשרים למזגן לעבוד בצורה שונה לחלוטין.

    מזגן vrf מיוצר בדרך היצירתית והמודרנית ביותר בעולם המזגנים. בהתחלה היו שמים מזגן קטן בכל חדר בבית. בהמשך עברו למערכת מיזוג מרכזית ששולחת אוויר לכל חדר. הדבר האחרון שמייחד את סוג המזגן הזה הוא שניתן לשנות את הטמפרטורה של כל חדר בנפרד, וכך לשלב את היתרונות של שתי המערכות הקודמות שהיו נפוצות.

    מערכת vrf מחיר מול תועלת

    אם אתם רוצים לבדוק עבור מערכת vrf מחיר מול תועלת, חשוב לדעת שלמרות שההתקנה עצמה אינה זולה, מערכת המיזוג מעודדת פחות שימוש באנרגיה ומבטיחה חיסכון בחשמל. בגלל זה, זה יחסוך לכם הרבה כסף בטווח הארוך. עם מערכת מיזוג האוויר vrf, אתם יכולים לעשות יותר מסתם לשחק עם טמפרטורות. אתם יכולים לקרר מקומות מסוימים ולחמם אחרים בו זמנית. לכן, למרות שעולה יותר לבנות מערכת vrf מאשר מערכות מיזוג אוויר אחרות, שימוש במערכת vrf יכול לעזור לכם לחסוך כסף בטווח הארוך על ידי הפחתת כמות החשמל שאתם משתמשים בממוצע. להתקנת מערכת VRF המתקדמת ביותר חייגו עכשיו אל חברת קידמת המיזוג.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      מערכות vrf מחיר משתלם ואטרקטיבי

      אי אפשר לברוח מן העובדה כי ישראל היא ארץ חמה מאוד, הקיץ הישראלי הוא בלתי נסבל ולכן אנו צריכים מזגן עם מערכת מיזוג מתקדמת מסוג VRF אם אנו רוצים לקרר את הבית או העסק שלנו פתרון VRF הוא הפתרון הטוב ביותר שאפשר לקבל ועל כך אין מחלוקת. על רקע זה אנו חייבים לציין שיש משמעות אדירה לשאלה מי מתקין לנו את המערכת ולדעת רבים קדמת המיזוג בע"מ, היא חברות תכנון וההתקנה מהמובילות בשוק  המיזוג  ועל כך נרחיב עוד בהמשך הדרך ונסביר מדוע זה כך.

      מה היתרונות של מערכות vrf?

      אז מדוע בעצם כל כך כדאי לנו לבחור במערכות vrf? לכן אתם צריכים להבין כי למערכות VRF  קיימות יתרון עצום על פני אופציות אחריות .מערכות מיזוג האוויר משתנות ומשתפרות משנה לשנה כאשר כל מה שהיה עד היום הופך כמעט ללא רלוונטי לאחר זמן קצר עקב השינויים הגדולים בתחום. מערכות ה-VRF מציעות לנו אפשרויות רבות ושנות כך שכל לקוח יכול להתאים לעצמו את מערכת המיזוג המתאימה לו על פי הצרכים האישיים שלו ובהתאם לסוג המבנה, למטרות של המבנה ולסביבה בו הוא נמצא מבחינת האקלים שלו.

      מערכת vrf מחיר – מדוע המחיר לא צריך להטריד אותי בתחום של VRF

      כאשר אנו חושבים על מערכת VRF אנו צריכים לחשוב על הנושא של מחיר המערכת. אין ספק כי המחיר של המערכת צריך לעניין אותנו אך לא כל כך הרבה כפי שהייתם חושבים. מדוע אתם בוודאי רוצים לדעת? אם כן אתם צריכים להבין כי מחיר המערכת VRF מתקזז עם העובדה כי המערכת הזאת היא חסכונית ביותר וחסכונית מאוד בצריכת החשמל. תודות לחיסכון הזה העלות הראשונית של המערכת מתקזזת משמעות ופחות צריכה להטריד אותנו. מבחינת צריכת החשמל שהמערכת דורשת אפשר לומר כי היא מערכת המיזוג החסכונית ביותר שיש ולכן העלות הראשונית שלה פחות חשובה וחשוב לקחת זאת בחשבון.

      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?