Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מיזוג אוויר למשרדים

    מערכות מיזוג אוויר למשרדים

    לפני שתשקלו את עקרונות המנגנון של התקנת מערכת VRF בתור מיזוג אוויר למשרדים שלכם, עליכם להבין מה היא. חשוב לדעת במה המערכת החדשה שונה מהדגמים הישנים, כיצד היא פועלת, ובאילו תכונות היא מתהדרת. אבל ראשית, בואו נגדיר שמערכת ה-VRF היא מערכת אוניברסלית ליצירת לאקלים אווירי. השם מגיע מקיצור מיוחד, אשר באנגלית נשמע כמו "Variable Refrigerant Flow". ביטוי זה אומר שמערכת ה-VRF פועלת על העיקרון של זרימת קירור משתנה. כי להבין לעומק מה משמעות השם של המערכת, תוכלו לבקר באתר של חברת קידמת המיזוג, ולקבל ייעוץ מקצועי של הצוות לגבי כל השאלות והנושאים העולים לכם בקשר לרכישת והתקנת מערכת VRF לעסק שלכם.

    מדוע עסקים בוחרים להתקין VRF כמערכת מיזוג אוויר למשרדים ?

    בעלי עסקים גדולים מגיעים למסקנה ששטחי משרדים, כמו גם חנויות, סופרמרקטים, מרכזי קניות ומקומות ציבוריים אחרים צריכים להיות מצוידים במערכת מיזוג אוויר למשרדים ולמקומות תעשייתיים אשר תואמת את המאפיינים של המקום. בנוסף, אף עסק לא יכול להסתדר בלי מערכת מיזוג מקצועית המספקת אוויר קר למקום. זה חשוב מכיוון שכאשר מחשבים ומכשירים אחרים פועלים, האוויר אינו מסתובב כראוי. אוויר עומד גורם לתופעת נמנום, עייפות וסיכון מוגבר להצטננות. בנוסף, מערכת VRF יכולה לא רק להוריד את טמפרטורת האוויר, אלא גם להרים אותה. זה עובד על העיקרון של מזגן אינוורטר.

    עקרון הפעולה של מערכת VRF לעסקים

    מערכת מיזוג אוויר למשרדים פועלת על בסיס זרימת קירור הניתנת להחלפה. ספק הכוח, הממוקם בחוץ, מווסת את כמות החומר הנדרשת. החומר מתקרר בעזרת החלק הפנימי של המערכת. השלבים בתהליך תלויים במה שצריך לעשות בחדר כדי לייעל את הטמפרטורה. זרימת קירור משתנה שונה ממערכת מזגנים מפוצלת. האחרון פועל על פי העיקרון: קווים משותפים, המורכבים מפראון נוזלי וגזי, עוברים מהמערכת החיצונית לכל בלוק שנמצא בפנים. ואילו ל-VRF יש רק שני צינורות. במהלך הפעולה, הם מתחלקים לשניים, שלושה או ארבעה קווים, בהתאם לצרכי החדר. הקמת המערכת מתבצעת בעבודה של עובדים מנוסים. אנשים המעורבים בעסק הזה צריכים להיות בקיאים בו. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע מנוסים להתקנה מקצועית של מערכת VRF לעסק שלכם, צרו קשר עם קידמת המיזוג עוד היום, וקבעו פגישת יועץ ללא התחייבות.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?