Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מיזוג אוויר תעשייתי

    במהלך השנים האחרונות, להתקנת מיזוג אוויר תעשייתי מסוג VRF יש ביקוש מוגבר, מכיוון שמערכות אלו משמשות לאספקת אוויר צח לחדרי משרדים, לרבות אלה עם שטחים גדולים. מערכות כאלה מאפשרות לכם להשתמש ביחידה חיצונית אחת כדי לחבר מספר יחידות פנימיות, אשר, בתורן, יכולות לפעול כיחידות נפרדות לכל דבר. לשם כך, לא משתמשים בצינורות פריאון, כמו במערכת המסורתית, אלא במערכת אחת של צינורות פריאון, בדומה למערכת חימום המים. השימוש בפתרון כזה מאפשר לחברת קידמת המיזוג לענות לא רק על רצונות הלקוח, אלא גם על המאפיינים הטכניים של כל חדר ספציפי בבניין.

    איך בנויה מערכת מיזוג אוויר תעשייתי

    ניתן להתקין מיזוג אוויר תעשייתי באמצעות שניים או שלושה צינורות מערכות multizone – הכל תלוי בפרמטרים של מבנה מסוים. מערכת דו-צינורית מרמזת על הפעלת כל היחידות הפנימיות במצב קירור יחיד, בעוד שמערכות תלת-צינור נחשבות למתקדמות יותר, שכן כל יחידה פנימית מסוגלת לתפקד בקור או בחום, ללא תלות באחרות. היתרונות של שליטה על מערכת מיזוג רב אזורית היא היכולת להתקין שלט רחוק על הקיר לכל חדר ספציפי או להשתמש במערכת בקרה מורכבת יותר, שבה הגדרות המיזוג מוגדרות באמצעות האינטרנט, ללא קשר למקום שבו המפעיל נמצא.

    היתרונות העיקריים של מערכת מיזוג אוויר תעשייתיות

    היתרונות של מיזוג אוויר תעשייתי הם רבים, העיקריים שבהם:

    • שימוש ביחידה חיצונית אחת בלבד, שיכולה להיות ממוקמת במקום לא בולט – בחצר או על הגג, כמו גם רחוק מהמבנה;
    • היכולת לחבר יחידות פנימיות מכל סוג, בהתאם למאפיינים ולעיצוב הפנים של המקום;
    • אורך מרשים של צינורות פריאון, שיכול להיות עד קילומטר אחד;
    • היכולת להשתמש לא בכל היחידות הפנימיות בבת אחת, להוסיף אותן בהדרגה בחדרים נפרדים כשהמערכת כבר פועלת;
    • אפשרויות רחבות של ניהול ובקרה;
    • תפקוד מלא של המערכת, גם אם טמפרטורת הסביבה יורדת;
    • עלויות תחזוקה צנועות במהלך הפעולה;
    • תקופה ארוכה של עבודה.

    מערכות VRF הן הציוד שבאמצעותו ניתן לייבש בנוסף את אוויר החדר לרמת הלחות הנדרשת, ומצב ההפעלה מוגדר ונשאר ללא שינוי גם בעת כיבוי חירום. עבור מבנים מודרניים, מערכות מיזוג אוויר רב-אזוריות הן אטרקטיביות מכיוון שהן יכולות להשתלב במערכת ניהול מבנה חכמה משותפת. כשמדובר בהפעלת מתחמי עבודה רב-תכליתיים, אפשרות זו הופכת פשוט הכרחית. כך, ניתן ליצור מערכת משותפת לחדר ישיבות, מוסך תת קרקעי וחלל משרדים, כאשר הטמפרטורה ופרמטרים נוספים חייבים להיות שונים. ניתן להתאים את תפקודם באמצעות שימוש במערכות אוטומציה ושיגור מודרניות. לפרטים נוספים ורכישת המערכת המתקדמת ביותר עבור העסק שלכם, צרו קשר עם קידמת המיזוג!

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?