Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מיזוג אוויר לבית פרטי

    מערכות מיזוג אוויר לבית פרטי

    בבניית בית פרטי עדיף לתכנן מערכת מיזוג במקביל לכל שאר המערכות הביתיות. חברת קידמת המיזוג מסייעת מזה 15 שנה לבתים, מבנים, מוסדות ומקומות עבודה בתכנון מיזוג אוויר, התקנה וייעוץ. בכל בית מתבצעות התאמות בהתאם לצרכי האנשים שגרים בו, היכן נמצא הבית, כמה קומות יש לו ואיך משתמשים בכל חדר. בעזרת איש מקצוע תוכלו לתכנן היטב את מערכת מיזוג אוויר לבית פרטי החדש שלכם תוך התחשבות בתוצאות, בעלויות ואופן השימוש במערכת בעתיד.

    סוגים שונים של מערכות מיזוג אוויר לבית פרטי

    מיזוג אוויר סטנדרטי- מזגן רגיל או עובד במלוא העוצמה או לא עובד בכלל. בתחילה מנוע המזגן פועל על מנת להביא את החדר לטמפרטורה הרצויה. כאשר הדבר נעשה נכון, מנוע המזגן נכבה, כאשר הטמפרטורה משתנה, המדחס מופעל שוב כדי להחזיר את החדר לטמפרטורה שנקבעה. שיטת פעולה זו מאופיינת בהדלקה וכיבוי רבה, בלאי של חלקי המנוע ושימוש בחשמל גבוה.

    מזגן עם אינוורטר- טכנולוגיית אינוורטר מאפשרת למדחס לעבוד ברמות שונות של טמפרטורה במקום רק בשני מצבים. בהתחלה, מנוע המזגן פועל כמו מזגן רגיל כדי להביא את טמפרטורת החדר לרמה הנכונה. ברגע שהטמפרטורה נמצאת במקום בו אתה רוצה, מנוע המזגן ימשיך לעבוד ברמות שונות כדי לשמור על הטמפרטורה במקום. בדרך זו, אתם מקבלים יעילות רבה, קירור אוויר מתמיד, וכמובן, חסכון בכסף ובאנרגיה.

    מערכת VRF- מכשיר שמורכב כך שיחידה חיצונית אחת (המדחס) מקושרת למספר יחידות פנימיות (המאיידים). מערכת מיזוג אוויר לבית פרטי מסוג VRF מאחדת בתוכה את כל היתרונות של מערכות מיזוג אחרות, ומאפשרת לכם לחבר מספר יחידות פנימיות ליחידה חיצונית אחת, אך לשלוט על כל יחידה פנימית כאילו היא מערכת נפרדת בפני עצמה.

    היתרונות של מערכת VRF לבתים פרטיים

    יחידות קירור אוויר VRF עולות יותר אבל מרוויחות הרבה יותר כסף.

    מערכת מסוג זה מתאימה ביותר לבתים פרטיים ונחשבת לחסכונית והיעילה ביותר בעסק.

    בבית פרטי מתקינים מערכת VRF על ידי הצבת מנוע אחד על הגג. מנוע זה מספק אנרגיה משתנה לכל היחידות הממוקמות בתוך הבניין.

    הפקת המקסימום מהמיזוג בחלל. המערכת יודעת בזמן אמת אילו יחידות פנימיות פועלות וכמה אנרגיה נדרשת כדי להגיע לכל אזור לטמפרטורה הרצויה. מעגל זה מאפשר לכם ליהנות מטמפרטורה קבועה, לא משנה באיזו תקופה בשנה זו.

    בקרה וניטור: מערכות מודרניות אלו מגיעות עם מגוון התקני בקרה שניתן להשתמש בהם מרחוק או מקרוב. הם גם מקלים על החיבור לטכנולוגיית הבית החכם.

    לתכנון והתקנה של מערכת VRF המשתלמת ביותר, אשר תתאים גם לתקציב שלכם, צרו קשר עם קידמת המיזוג.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?