באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    תהליך רב שכבתי ורב שלבי

    תכנון מיזוג אוויר הוא תהליך רב שכבתי ורב שלבי, שמתחיל בבית שלכם וממשיך דרך תשאול מעמיק של אופי החיים והדרישות המתבקשות ממנו, ולאחר מכן הצעת תמהיל מיזוג כולל מחיר, שינויים במידת הצור ואישור סופי, רק כעת אפשר לצאת לדרך. זהו אכן תהליך ארוך ומורכב ממש כפי שהוא נשמע לכם כאן, חברות שמבצעות אותו באופן מהיר ולא מעמיק עלולות להוציא ת הלקוחות בהפסדים משמעותיים, וזאת למרות שלא תמיד הלקוח יהיה מודע להפסד שנדרם לו, כיוון שהוא אינו מודע לאפשרויות שונות שיכולות לסייע לו באופן משמעותי בחייו. בחירת חברה מקצועית שתעשה את התהליך בדייקנות ובאחריות מלאה תוך הכרות מעמיקה של כלל האפשרויות שמציע השוק החדשני בתחום והתאמה מרבית של המערכת, היא חיונית לכל לקוח. חברת קדמת המיזוג שמחה להציע לכם שירותי תכנון מיזוג אוויר מלאים ורבי ניסיון.

    מה נכלל תחת הכותרת תכנון מיזוג אוויר

    תכנון מיזוג אוויר כוללת באופן עקרוני את כל השלבים שקודמים לרכישה עצמה. בשונה מרכישת כל מזגן רגיל שהכרנו בעבר, כאשר מדברים על מערכות מיזוג חדשניות הן תמיד כוללות תהליך הכנה וייעוץ מקדים, כיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות בשוק והמערכת היא מודולרית, כלומר ניתן לחבר בה סוגים שונים של מרכיבי מיזוג, בהתאמה מדויקת למבנה השטח ולמורכבותו. לכן, תהליך הייעוץ הוא חובה, והוא צריך להיעשות בשום לב ושכל ומתוך הרבה מאד ניסיון מקצועי עם היכולות השונות של סדרות מערכות המיזוג של החברות. יש סדרות שמתאימות לשטח גדול ויש לשטח קטן, יש המתאימות לבית ויש למשרד, יש חלקים שמתאימים למטבח ויש שטובים יותר בביצועים עבור חדרי שינה. כך או אחרת, זהו עניין שדורש הרבה מאד ניסיון ברטוב- כלומר, הרבה מידע שנוצר בעקבות הכרות עם ביצועים של הדגמים השונים וניסיון מעשי עם תיקונים ושירות.

    מי מתכנן מערכת מיזוג

    תכנון מיזוג אוויר מבוצע על ידי איש מקצוע בתחום, בדרך כלל הוא יהיה טכנאי מורשה ומקצועי, שיש לו ניסיון ארוך בתחום המיזוג. לחברות שיווק המזגנים השונות יש את אנשי הצוות המלווים אותן. חברת קדמת המיזוג מציעה שורה של אנשי מקצוע רבי ניסיון בתחום כדי לתכנן את המערכת שלכם כמו שצריך. צרו איתנו קשר לייעוץ ראשוני.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?