Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    פתרון מיזוג פחות יקר, חכם יותר ומתכוונן יותר – טכנולוגיה חדשה ומתקדמת

    אם אתם שואלים את עצמכם במה שונות מערכות VRF ממזגנים אחרים, אז אין ספק כי מדובר בפתרון מיזוג פחות יקר, חכם יותר ומתכוונן יותר. כמו רוב מוצרי החשמל האחרים שלנו, מזגנים עוברים שינויים בטכנולוגיה המעניקים לנו הרבה יותר יתרונות ודרכים לקרר את ביתנו, VRF היא הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר בשוק כיום. את המערכות האמינות של החברות הטובות ביותר תוכלו למצוא בחברת קידמת המיזוג. קידמת המיזוג מספקים לכם פתרונות מיזוג מתקדמים, התקנה אמינה וכמובן גם שירות ללא פשרות. מערכות VRF נותנות לנו לא רק מיזוג אוויר נהדר, אלא גם חופש רב באיך אנחנו ממקמים אותו ואיך אנחנו צריכים לתחזק אותו.

    מה הופך מערכות VRF לטובות יותר מסוגים אחרים של מזגנים?

    עד כה, מזגנים קבועים הגיעו בסגנון מובנה בתקרה או מזגן מיני מרכזי. כל מערכת עבדה בפני עצמה ולא ניתן היה לקשר אותה. מערכות VRF מאפשרות לעשות בדיוק את זה. ניתן לחבר את היחידה החיצונית להרבה מאוד מערכות אידוי פנימיות בו זמנית. במילים אחרות, יש מנוע אחד שמטפל במספר יחידות בו זמנית. זה נעשה בעזרת מדחס ובקרה מבוססי אינוורטר. בעזרת טכנולוגיית אינוורטר, המדחס יכול לשנות את מהירות פעולתו בהתאם למה שהמאיידים הפעילים בבית צריכים בכל זמן נתון.

    אילו עוד יתרונות מביאה מערכת VRF?

    מערכות VRF חוסכות הרבה כסף מכיוון שטכנולוגיית המהפך החכמה מפעילה את המאוורר בדיוק בכמות הכוח הנכונה, בהתבסס על כמות הקירור שכל יחידה צריכה בכל זמן נתון. ברגע שהטמפרטורה מגיעה לכמות הרצויה, המערכת מאטה את הגנרטור כדי לשמור על יציבות הטמפרטורה בחדר. התוצאה היא של צריכה של כמחצית מכמות האנרגיה. כמו כן, בהשוואה למזגנים אחרים, הזול מצריך הרבה תחזוקה מתמדת, ואילו התקנת מערכת VRF משתלמת בטווח הארוך.

    בניגוד למזגנים ישנים, שהפעילו וכיבו את המפוח בעוצמה רבה שהשמיעו רעשים חזקים, מערכת הVRF עובדת בשקט מושלם. אתם לא צריכים לדאוג שתתעוררו מתנומת אחר הצהריים שלכם, ואתם לא צריכים להגביר את הטלוויזיה. פשוט תירגעו ותיהנו מהמיזוג.

    מערכת VRF מתחברת בקלות למערכות בית חכם: האם אתם מכורים לגאדג'טים ולא מפסיקים לדבר עם אלקסה או לנהל את כל הבית שלכם מאפליקציה חכמה? תוכלו לחבר את מערכת ה-VRF במהירות לטלפון החכם שלכם. מערכת ה-VRF  עובדת היטב בכל תנאי האקלים, כך שגם כשמזג האוויר גרוע, VRF יכול לשמור על הבית קריר או להפך חם ונעים.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?