Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מערכת מיזוג הפועלת על פני שטחים נרחבים

    אם אתם עדיין לא יודעים מה זה VRF, אז מערכת VRF היא מערכת מיזוג הפועלת על פני שטחים נרחבים – קומה אחת או יותר בבניין, בניין שלם רב קומות ואפילו קומפלקס של מספר מבנים גדולים מבחינת שטח וגובה. אולם עם כניסתן של מערכות מיני-VRF הפועלות על אותו עיקרון כמו מערכות ה"גדולות", התאפשר לצייד מבנים ואזורים קטנים יותר תוך ניצול מלא של מערכות אלו. את המערכות האמינות ביותר תוכלו למצוא בחברת קידמת המיזוג אשר משווקים ומתקינים מערכות VRF תוך עמידה בכל התקנים המחמירים ביותר.

    ההגדרה המלאה של מה זה VRF

    עצם ההגדרה של מערכת VRF מרמזת על גישה אינדיבידואלית למיזוג האוויר של כל חדר. הצרכים האינדיבידואליים של כל צרכן נלקחים בחשבון בזמן אמת. מערכת VRF אידיאלית לאתרים עם דרישות סביבתיות גבוהות או פעילות פנימית גבוהה. בקרת טמפרטורה מדויקת מאפשרת מעקב אחר שינויים במערכת ותיקון פעולתה על מנת לשמור בצורה חסכונית על הפרמטרים הנדרשים לכל משתמש. לפיכך, ההסבר לשאלה מה זה VRF הוא מערכת מיזוג אוויר אשר יעילה במיוחד למגוון רחב של נכסים – ממרכזי עסקים ובתי מלון ועד לבנייני מגורים רב קומות.

    היתרונות הרבים של מערכת VRF

    היתרונות של מערכת VRF הם:

    • חיסכון באנרגיה, יעילות אנרגטית. השימוש במערכות VRF מאפשר למערכת לעבוד בו זמנית הן לקירור והן לחימום חדרים שונים.
    • חיסכון בשטח שמיש. זה מושג על ידי העובדה שמערכות האידוי הפנימיות הן קומפקטיות, כמו כן ניתן לחבר יחידות פנימיות רבות למדחס יחיד חיצוני.
    • מערכת VRF פועלת בטווח טמפרטורות רחב, ממינוס 20 ועד פלוס 46 מעלות צלסיוס.
    • גמישות ומגוון פתרונות עיצוב. אורך הצנרת הארוך מגדיל את הגמישות של תכנון המערכת באתר, וגם לאחר ההפעלה, ניתן להרחיב את המערכת. אם יש צורך בתיקון או בפיתוח מחדש של המקום, ישנה אפשרות להחליף יחידות פנימיות ישנות מבלי להחליף את צינור הפראון הראשי.
    • עבודה שקטה.
    • מערכת בקרה פשוטה וקלה לשימוש ויחד עם זאת מדויקת, המורכבת מלוחות בקרה בודדים.
    • אמינות גבוהה של המערכת הודות למאפיינים כמו אבחון פנימי מובנה, שחזור אוטומטי של תפקוד במקרה של הפסקות חשמל, הפעלה עצמאית של יחידות ועוד.

    אז, אם אתם מחפשים התקנה פשוטה אמינה של מערכת VRF אל תהססו לפנות אל קידמת המיזוג.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?