Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מערכת מיזוג אוויר מיוחדת

    רבים מן הלקוחות שלנו שמתקשרים אל נציגי השירות של חברת קידמת המיזוג שואלים אותנו לגבי מערכת vrf ביתית, עד כמה זה משתלם להם וכיצד ניתן להתקין אותה בבית או במשרד הקטן שלהם, אז חשוב לדעת כי מערכת vrf ביתית מתאימה לאו דווקא לבית והיא יכולה להיות פתרון מעולה עבור חללים מורכבים פשוטים, כמו למשל משרדים קטנים ואפילו קומות שלמות, כמובן שיש גם מערכות גדולות יותר וגם מערכות תעשייתיות, אבל מערכת vrf ביתית בהחלט יכולה להתאים להרבה בתים ומבנים בישראל. אבל לא תמיד זה נכון, לפעמים עדיף יהיה להתקין מזגן עילי אינוורטר רגיל ולאו דווקא מערכת vrf ביתית מלאה, אז איך יודעים מתי יהיה לי טוב להתקין מערכת שלמה ומתי זה יהיה מיותר או לא נכון עבור השטח שלי? כל התשובות כאן.

    מערכת vrf ביתית לעומת מזגן אינוורטר

    מערכת vrf ביתית היא בעצם מערכת שמורכבת מתשלובת חלקי מיזוג, הרעיון הוא להתקין מערכת כזו שתכיל את כל המרכיבים שיתאימו בדיוק לשטח הנתון. חשוב לדעת כי לכל חדר ולכל תנאי שטח כדאי להתאים סוג אחר של מיזוג, יש חדרים שיתאים להם מזגן עילי, יש חדרים שיתאים להם פיזור פתחי מיזוג ארוכים לאורך התקרה, ויש חדרים שיצטרכו בכלל מיזוג תת רצפתי. רק מערכת vrf ביתית יכולה להכיל תשלובת כזו של כל מרכיבי המיזוג הדרושים בבית. לכן, אם אתם מעוניינים להשקיע במערכת מתקדמת מאד שתייצר לכם את המיזוג המדויק ביותר עבור כל חדר, ותחסוך לכם כסף וזמן ואנרגיות מיותרים בדרך להרגיש נעים בבית או במשרד שלכם- מערכת vrf ביתית היא פתרון מושלם. מצד שני, אם העלות של זה גבוהה מדי עבורכם, או אם מדובר בחלל מאד פשוט- מזגן אינוורטר יכול בהחלט להספיק.

    מתי לא כדאי

    לא משתלם להתקין מערכת vrf ביתית כאשר מדובר בחדר אחד בודד, ולפעמים גם במערכת חדרים קטנה זה לא יהיה משתלם כלכלית. אבל את זה רק טכנאי מקצועי של חברה איכותית יוכל לומר לכם. מוזמנים לדבר איתנו בטלפון או באתר ולקבל את חבילת המיזוג המשתלמת ביותר!

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?