Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מיזוג אוויר בהתאמה אישית לחללים ולהרכב הכללי

    התקנת מזגן vrf היא תהליך שאינו מתחיל ומסתיים באותו יום, כך יודעים היטב בחברת קדמת המיזוג בעלת הניסיון העצום בשטח. מדובר באחד הפרוצדורות שיש להן את המשמעות הגדולה ביותר לחיים בשטח, אם זה בבית הפרטי ואם זה במשרד או במבנה כולו, התקנת מזגן vrf מתחילה בתהליך בדיקה מעמיק של תנאי השטח ושל צרכי המיזוג בו, ולאחר מכן הרכבת חבילת מיזוג כוללת בהתאמה אישית לחללים ולהרכב הכללי על פי הבדיקה המוקדמת שנערכה. כל זאת צריך ויכול להתבצע רק באמצעות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בדגש על מיומנות גבוהה והכרות מעמיקה עם התחום ועם האפשרויות שמציעות חברות המיזוג בין הדגמים והפונקציות. התקנת מזגן vrf נכונה היא כזו שנעשית באורך רוח ובשיקול דעת, ומוכיחה את עצמה לאורך שנים בעבודת מיזוג שקטה ומדויקת שהופכת את החיים בשטח לנעימים וממוזגים באופן מושלם.

    שלב ראשון בתהליך התקנת מזגן vrf

    השלב הראשון כאמור בתהליך התקנת מזגן vrf יהיה בדיקה של המציאות בשטח. הבדיקה אינה יכולה להתבצע באמצעות האדם הפרטי, כיוון שמדובר באינסוף פרמטרים לבדיקה שרק מי שמבין את הרציונל המלא שמאחורי עבודת מזגן VRF יוכל לזכור אותם ולדייק בהם, החל מגדלי השטח ועד למבנה המדויק של כל חלל או חלון באזור, כל אחד מן הנתונים הללו מרכיב את התמונה השלמה של מצב תנודות הרוח ומזג האוויר הבסיסי בחדר, ורק כאשר משקללים את כל אלו יודעים להתאים את המזגן הנכון עבורו. זה עשוי להיות חדר יחיד או מערכת חדרים ואפילו קומה שלמה. לפעמים מתאימים מערכת מיזוג שתתאים לבית בן שתי קומות דרך מערכת אחודה. את כל אלו ייקח בחשבון איש המקצוע שתזמינו מחברה אמינה בתחום.

    שלב שני

    בשלב השני לאחר הבחינה המדוקדקת של המערכת תינתן הצעת מחיר שתכלול את כל פריטי המערכת שמתאימה בדיוק לנתונים הללו. זה עשוי להיות מזגן עילי בודד במיקום הנכון, זה יכול להיות פיזור של כמה פתחי מיזוג בחדר, ויכול לכלול גם מיזוג תת רצפתי למשל או פריטים אחרים במערכת. בהתאם לתקציב שלכם תותאם מערכת מלאה ורק לאחר מכן יגיע השלב הסופי- התקנת המערכת. דברו עם הצוות שלנו בקדמת הבמה להזמנת איש מקצוע.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?