Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מזגן VRF- למי כדאי לבחור בו?

    כאשר מעוניינים לבחור מערכת מיזוג לבית, לבית העסק, למשרד או לכל חלל אחר, מחפשים את מערכת המיזוג היעילה היותר, החסכונית ביותר והאיכותית ביותר. אחת ממערכות המיזוג הטובה ביותר כיום היא מערכת מיזוג VRF. אם אתם תוהים מה זה מזגן vrf, הרי שמדובר על מזגן מתקדם מאוד כיום. למזגן המדובר יש לא מעט יתרונות שחשוב להכיר. אם אתם תוהים האם הוא מתאים לכם ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

    מהו VRF?

    מיזוג VRF הוא למעשה מיזוג אשר מתבסס על טכנולוגיה מתקדמת ביותר. טכנולוגיה זאת משנה את הנפח של זרימת האוויר בהתאם לשינויים שונים המתרחשים בכל חדר, תוך כדי שהיא שומרת בחדר על הטמפרטורה הרצויה. המזגנים המדוברים מתבססים על טכנולוגיית אינוורטר שהיא טכנולוגיה אשר מאפשרת לווסת את התפוקה של האוויר שהמזגן מוציא. המערכת משתמש במעבה אחד שהוא למעשה המנוע והוא יחידה חיצונית, אשר מתחברת לכמה וכמה מאיידים שהם למעשה היחידות הפנימיות. כלומר, מערכת מיזוג VRF מבחינה בשינויים השונים שהמאיידים דורשים ובהתאם לכך היא מתאימה את עצמה בכדי לספק פחות או יותר אוויר וזאת בהתאם לדרישה. כך למעשה היא מורידה את הצורך של כל מזגן להיכבות ולהידלק והדבר מפחית באופן ניכר את התפוקה של החשמל ובד בבד שומר על הטמפרטורה הרצויה.

    מתי כדאי לבחור במערכת מיזוג VRF?

    לרוב השימוש במזגן המדובר יהיה יעיל מאוד עבור חללים גדולים לרבות: בתי מלון, מפעלים ועוד. לרוב במקומות הללו גם יהיו שינויים שונים של הטמפרטורה וזאת בשל תנועת אנשים מחדר לחדר, יציאה וכניסה של אנשים מהמקומות הללו, הפעלה של מכונות שונות וגדולות. בכל המקרים הללו וכן במקרים נוספים המזגנים הללו ידעו כיצד להתאים את עצמם ובהתאם לכך להזרים פחות או יותר אוויר בהתאם לצורך. מעבר לכך, כיום ניתן לבחור במערכת המיזוג המדוברת גם עבור בתים פרטיים. כמובן שכדאי לבחור במערכת מיזוג קטנה יותר לבתים פרטיים אשר כמובן גם תעלה לכם פחות. כדאי לבחור בשירותיו של יועץ מיזוג אוויר אשר יסייע לכם לבחור את המערכת המתאימה והמדויקת ביותר לביתכם. מדובר על מערכת שיכולה לסייע לכם לחסוך רבות בהוצאות החשמל שלכם, לקרר ולחמם במקביל חללים שונים ולשלוט בטמפרטורה בכל חדר בצורה מבוקרת התואמת לדרישות.

    אם אתם מעוניינים להתקין מערכת מיזוג מעין זאת, כדאי מאוד שתעשו זאת באמצעות הטובים ביותר בתחום. חברת קדמת המיזוג בע"מ, מומחית בתחום הנדסת מיזוג.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?