Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    פתרונות קירור וחימום עם מערכת מתקדמת

    ארצנו ידועה בימים החמים של הקיץ. כולנו יודעים שקשה להישאר בבית או במשרד בקיץ בלי להדליק את המזגן. אם כבר יש מזגן, אנחנו נוהגים להדליק אותו ולכוון אותו על חום בחורף. בנוסף במהלך השנים האחרונות  שינויי מזג אוויר משפיעים על מזג האוויר שלנו, כך שהוא נעשה קיצוני יותר מדי שנה. במילים אחרות, אם נדמה שהקיץ מעולם לא היה חם כל כך והחורף מעולם לא היה קר כל כך, אתם כנראה צודקים. הקיץ אכן מתחמם והחורף אכן מתקרר. ולמרות שלא ניתן להשפיע על מזג האוויר בחוץ, עם מזגן VRF מיצובישי תוכלו להשפיע על מזג האוויר בתוך הבית או המשרד שלכם. קידמת המיזוג רשומה כמתקינים מורשים של חברת מיצובישי וחברות ידועות נוספות בשוק, אשר מספקים את מערכות הVRF האמינות ביותר.

    מהו מזגן VRF מיצובישי לקירור וחימום?

    מאז שנכנסו לחיינו המזגנים, הרבה השתנה באופן שבו הם פועלים ואיך הם מיוצרים. בעבר נהוג היה שישראלים שמים מזגן אחד בסלון ומקווים שהוא יצנן את כל הבית. ככל שחלף הזמן האנשים התפצלו לשתי קבוצות עיקריות: אלו ששמים מזגן קטן בכל חדר ואלה שמכניסים מזגן מרכזי או מיני מרכזי לבית.

    היו הבדלים רבים בין שני סוגים אלו של מערכות מיזוג אוויר, כגון העלות וקשיי ההתקנה. עם זאת, עבור משתמש הקצה, ההבדל העיקרי היה היכולת לשלוט בטמפרטורה: מזגן קטן בכל חדר פירושו שלכל חדר יש טמפרטורה שונה, בעוד שמזגן מרכזי (או מיני מרכזי) פירושו שכל חדר ב- בבית יש אותה טמפרטורה.

    מזגן VRF מיצובישי היא הדבר החדש ביותר במיזוג אוויר לבתים ומשרדים. הוא למעשה משלב את החלקים הטובים ביותר של שתי המערכות שהוזכרו: יש לו מערכת מיזוג מרכזית אחת הניתנת להתאמה לצרכים שונים. לדוגמה, ניתן להשתמש במערכת מיזוג VRF אחת כדי להגדיר את הטמפרטורה ל-25 מעלות בחדר אחד, 18 מעלות בחדר אחר, ולחמם במקום לקרר בחדר אחד.

    כיצד פועלת מערכת VRF?

    מערכות לקירור האוויר Variant Refrigerant Flow, או VRF, היא מערכת שיש לה יותר ממאייד אחד, השונה ממערכות המיזוג בהן השתמשנו עד כה, בהן היה מאייד אחד בלבד. בזכות הגמישות של מערכת ה-VRF, אתם יכולים להתקין מספר יחידות פנימיות עם תפוקות שונות בהתאם לצרכים שלכם, מה שמאפשר לכם להגדיר טמפרטורה שונה עבור כל מאייד תוך שימוש בהרבה פחות אנרגיה. כדי להנות מכל היתרונות של VRF אצלכם בבית צרו קשר עם קידמת המיזוג.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?