באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    להבין מהי מערכת המיזוג חדשנית

    מי שאוהב שמדברים איתו בעברית ובמילים פשוטות שקל לו להבין עד הסוף, לא מתחבר לשם המוכר והנפוץ של מערכות המיזוג החדשות שכובשות את השוק- מערכות VRF. לא מעט לקוחות שלנו מתקשרים לשאול ולברר אצל הצוות שלנו- מה זה מזגן vrf, ובצדק, אחרי הכל אנחנו משלמים על מערכת כזו טבין ותקילין, יותר מכל מערכת מיזוג אחרת, מן הראוי איפה שנדע בדיוק מה זה מזגן vrf לפני שאנחנו משלמים עליו במיטב כספינו. קידמת המיזוג החברה ששמה את הלקוח תמיד בראש סדר בעדיפויות גייסה את אנשי הצוות המקצועיים ביותר כדי לענות על השאלות החשובות לכם- מה זה מזגן vrf  ואיך הוא יכול לעזור לכם להרגיש טוב יותר בבית או במשרד.

    מה זה מזגן vrf

    באופן כללי מדובר במערכת מיזוג חדשנית, שתפקידה הוא להפוך את המיזוג בבית מציר בעייתי שהכל סובב סביבו למצב קבוע ונוח שאינו דורש מאיתנו כל העת לטפל בו, לשנות אותו, לנסות בכה ולנסות בכה, להחליף את הפונקציה ולהגביר את המעלות, להוריד אותם בחזרה לאחר כמה דקות וחוזר חלילה. VRF זוהי טכנולוגיה חדשנית שמצליחה להתמודד עם מזג האוויר שבחוץ ולייצר לנו מזג אוויר מדויק על פי טעמנו, היא עובדת בכוחות עצמה באופן יעיל ומדייקת במשמעת לבקשותינו באמצעות השלט באופן מושלם. מערכת כזו היא באמת המערכת הפונקציונאלית המשתלמת ביותר עבור מי שסובל מחום או מקור, או שסובל דווקא מהמזגנים המרגיזים אליהם התרגלנו במשך השנים, שתמיד צריך לשחק עם השלט שלהם ואי אפשר לנוח.

    למה זה עדיף מהמזגן שלכם

    מזגן עילי רגיל לוקח לכל יותר חשמל ממזגן VRF, ובמקביל עושה עבודה הרבה פחות טובה. זה משמעותי פחות כאשר מדברים על חדר אחד, אבל משמעותי באופן יוצא דופן כאשר יש לכם בית גדול או משרד, ואתם מעוניינים לשפר בו את רמת המיזוג כדי להפוך אותו סוף סוף למקום שנעים לשהות בו. היתרון של מערכת כזו היא היכולת לקבוע לכל חדר בנפרד את המיזוג הדרוש, ולהפעיל את כולם במקביל, אפילו אם מדובר בקירור וחימום בשני חדרים בו זמנית. דברו עם הנציגים שלנו לעוד מידע רלוונטי.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?