Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    כל מה שצריך לדעת על מזגן VRF

    הקדמה הטכנולוגית נותנת את אותותיה בכל תחומי ורבדי החיים שלנו וניתן למצוא אותה בין היתר גם בתחום מיזוג האוויר. כיום ניתן למצוא מזגנים מתקדמים מאוד הפועלים באמצעות טכנולוגיות חדישות. אחד המזגנים הללו הוא נקרא: VRF והוא מציע יכולות מיזוג טובות ביותר, גמישות מדהימה הן מבחינת ההתקנה של המזגן והן מבחינת השליטה על המזגן ועוד. בכדי להתאים את המזגן הטוב ביותר לביתכם, למשרד שלכם, לעסק שלכם או לכל חלל אחר, אין ספק שכדאי מאוד שתבחרו בשירותיו של יועץ מיזוג אוויר מקצועי ומנוסה שיסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה באמצעות הידע שיש לו בתחום והניסיון המקצועי שלו.

    מה צריך לדעת על מזגן VRF?

    עד היום היה ניתן למצוא מזגנים שהגיעו למעשה בשתי תצורות והן: מיני מרכזיים או עיליים. כל תצורה פעלה באופן עצמאי כאשר לא הייתה אפשרות כלשהי לחבר ביניהם. ה VRF היא למעשה טכנולוגיה אשר מאפשרת לעשות את החיבור המדובר. ניתן לחבר כמה וכמה מאיידים ליחידה החיצונית. המאיידים הם למעשה יחידות המצויות בתוך החלל, כך בעצם ניתן ליצור מצב של מנוע אחד אשר שולט בכמה יחידות במקביל וזאת באמצעות בקרה מיוחדת שפועלת בטכנולוגיית אינוורטר וכן מדחס. מדובר על טכנולוגיה אשר מאפשרת למדחס לשנות את המהירות של העבודה שלו וזאת בהתאם לדרישות השונות של היחידות אשר פועלות בתוך המבנה בכל רגע ורגע. אין ספק כי מזגן VRF מהווה את הבחירה הטובה ביותר כיום עבור מגוון רחב של בתים פרטיים, משרדים, מבנים תעשייתיים ועוד.

    היתרונות של מזגני VRF

    למזגני VRF יש מגוון רחב של יתרונות לרבות: מדובר על מזגנים שמציעים חיסכון כספי משמעותי ביותר לכל אדם שבוחר בהם שכן, הטכנולוגיה המדוברת מפעילה את המדחס בדיוק בעוצמה הנדרשת לצורך המיזוג של כל יחידה. כלומר, ניתן לקרר את חדרי הבית השונים, כל אחד בהתאם לטמפרטורה הנדרשת בו ואין צורך לקרר את כל חדרי הבית באותה הטמפרטורה הנבחרת עבור חדר אחד, דבר שללא ספק יחסוך לא מעט בצריכת האנרגיה ובהתאם לכך בחשבון החשמל שלכם. מעבר לכך, מדובר על מזגן אשר פועל בצורה שקטה והדבר מהווה ללא ספק יתרון גדול. ניתן לשלוט על המזגן בצורה פשוטה ונוחה מכל מקום ובכל זמן וכן, הוא מקרר בצורה יעילה ביותר כל חלל.

    אם אתם מעוניינים להתקין מערכת מיזוג VRF, כדאי שתכירו את חברת קדמת המיזוג, חברה מקצועית וותיקה מאוד בכל הנוגע להנדסת מיזוג.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?