Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    כל מה שחשוב לדעת על טכנולוגיית VRF

    כיום ניתן למצוא מערכות מיזוג מתקדמות ביותר. בין היתר ניתן למצוא מזגני VRF ומזגני מיני VRF שידועים כמזגנים מתקדמים ביותר. אם אתם תוהים באיזה מזגן כדאי לכם לבחור, האם כדאי לכם לבחור לביתכם דווקא במזגן VRF וכן מה כל כך ייחודי במזגן המדובר, במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות המזגנים המדוברים ולמה כדאי לבחור דווקא בהם.

    מהו מזגן VRF?

    מערכת VRF היא למעשה מערכת מיזוג שכוללת מזגן שאיננו פועל בצורה דומה למזגנים השגרתיים והרגילים שכולנו מכירים. מערכת המיזוג המדוברת פועלת בהתאם לנפח זרימה משתנה של אוויר. דרישות העבודה מהמאיידים משתנה, דבר אשר מביא לשינויים בתדרים המנוע ובהתאם לכך בפעולה של המדחס. מערכת המיזוג המדוברת מותקנת בצורה ייחודית, דבר שמאפשר לשמור על טמפרטורה שונה בכל אחד מחדרי הבית. האפשרות לשמור על טמפרטורה אחידה ויציבה בכל אחד מהחדרים של הבית מתאפשרת בשל העובדה שמותקנת יחידת איוד בכל חדר וכל היחידות הללו מחוברות ליחידת עיבוי אחת. כל החיבור מתבצע באמצעות צינורות דקים, כך שבהתקנת מזגן VRF אין צורך להנמיך תקרה בכדי להתקין את המזגן המדובר או להתקין תעלות שונות שפוגעות במראה האסתטי של הבית. מדובר ללא ספק על מזגן שבהחלט כדאי לבחור בו עבור כל בית כיום.

    היתרונות של מזגן VRF

    למזגן המדובר יש מגוון יתרונות שונים: ראשית כל, מדובר על מזגן שמאפשר יצירת טמפרטורה נדרשת בכל חדר. לא כל חדר בבית דורש את אותה הטמפרטורה ועל כן, הבחירה במזגן המדובר תבטיח את האפשרות לקרר כל חדר בדיוק בצורה שהוא דורש. כמובן שהדבר גם חוסך לא מעט בתפוקה של המזגן ובהתאם לכך בחשבון החשמל שלכם. מדובר על מערכת מיזוג אשר פועלת בצורה שקטה וכן, במערכת שניתן להפעיל אותה על קירור וחימום בכל אחד מהחדרים השונים במקביל. מערכת מיזוג מעין זאת ידועה כמערכת הפופולארית והנבחרת ביותר על ידי בעלי מפעלים, בעלי משרדים, בעלי עסקים שונים ועוד, אשר מעוניינים לקרר את החלל בצורה יעילה מחד ומאידך, לחסוך עד כמה שניתן בעלויות החשמל.

    אין ספק כי מדובר על מזגן שיש לו יתרונות רבים ואם בעבר היו בוחרים בו רק עבור מבנים תעשייתיים או בתי עסק ומשרדים, הרי שכיום בוחרים בו גם עבור בתים פרטיים. אם אתם מעוניינים להתקין את מערכת המיזוג המדוברת בביתכם, חשוב שתבחרו בחברה הטובה ביותר עבור ביצוע ההתקנה. חברת קדמת המיזוג בע"מ, היא חברה אמינה ומקצועית אשר פועלת לא מעט שנים בתחום הנדסת מיזוג אוויר והיא ללא ספק החברה שכדאי לבחור בה.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?