Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    כל היתרונות של מערכות מיזוג VRF

    עד השנים האחרונות, בכדי לשמור על טמפרטורה קבועה בכל אחד מחדרי הבית, היה צורך להתקין בכל אחד מהחדרים מזגן נפרד, הפועל באופן עצמאי. אולם כיום, כבר אין צורך להתקין מזגן נפרד בכל אחד מחדרי הבית, גם אם מעוניינים לקרר כל אחד מהם בצורה שונה וכל שצריך לעשות זה להכיר את מערכות VRF, אשר ידועות כמערכות מיזוג מתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית, חסכוניות ושקטות. מערכות המיזוג המדוברות הן למעשה מערכות חדשניות שיש אפשרות לשלוט ולבקר באמצעותן על הטמפרטורה בכל אחד מחדרי הבית וזאת בלי שיש צורך להתקין מזגן שיש לו מדחס משלו בכל אחד מהחדרים.

    מערכות VRF– במה מדובר?

    מערכות מיזוג VRF הן למעשה מערכות הפועלות בהתאם לשינוי הנפחים שבאוויר והזרמת קירור נדרש בהתאם לצורך. השיטה המדוברת הופכת את המערכת הזאת למערכת היעילה, האיכותית והחסכונית ביותר. מדובר על מערכת ששולטת בכמה מאיידים ומזרימה את האוויר הקר הנדרש בהתאם לטמפרטורה המדויקת שרוצים בכל חלל וחלל. כך, אין צורך להתקין מדחס ומזגן נפרד בכל חדר ומה שמקבלים זה מיזוג שקט וחסכוני. התפוקה של המאיידים בכל חלל תהיה בהתאם לצורך וזאת מבלי שיהיה צורך להפסיק את הפעולה של המנוע, להדליק את המזגן ולכבות אותו ועוד. כמובן שבכדי לבחור ולהתאים את מערכת המיזוג המדויקת ביותר לכל חלל באשר הוא, חשוב מאוד לבחור ביועץ מיזוג אוויר. כאשר מדובר על בית פרטי, יש לבחור יועץ מיזוג אוויר לבית פרטי אשר ידוע במקצועיות ובמומחיות שלו בתחום המדובר.

    מהם היתרונות של מזגני VRF

    למזגני VRF יש לא מעט יתרונות: ראשית כל, הם מאפשרים לשלוט בצורה מלאה על הטמפרטורה בכל חלל באשר הוא. כמו כן, ניתן במקביל לקרר חלל אחד ולחמם חלל אחר. מעבר לכך, מדובר על מערכת מיזוג חסכונית ביותר אשר יכולה לחסוך לכם לא מעט בהוצאות החשמל החודשיות שכן, מדובר על מאייד אחד אשר משפיע על כמה וכמה יחידות קירור. מעבר לכך, המזגן המדובר הוא מזגן שקט, הוא מקרר כל חלל בהתאם לטמפרטורה המדויקת הנדרשת בו ועוד. מדובר על מערכת מיזוג מתקדמת ביותר שבהחלט כדאי לבחור בה כיום.

    בכדי להתקין מערכות מיזוג מעין אלה בצורה המדויקת ביותר, יש לבחור חברה אמינה ומקצועית שתעשה את העבודה עבורכם. חברת קדמת המיזוג אשר עוסקת כ15 שנים בתחום הנדסת מיזוג, היא ללא ספק הבחירה הנכונה עבורכם.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?