Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    התקנת מזגן מיני מרכזי – האם היא משתלמת?

    למזגנים חסרי תעלות, מיני-מערכות מפוצלות (מיני-פיצולים) יש יישומים פוטנציאליים רבים במבני מגורים, מסחר ומוסדות. היישומים הנפוצים ביותר הם בדיור רב-משפחתי או כתוספות שיפוץ לבתים עם מערכות חימום "ללא תעלות", כגון לוחות קורנים ומחממי חלל. התקנת מזגן מיני מרכזי היא בחירה טובה עבור תוספות חדרים ודירות קטנות, שבהן הרחבה או התקנה של תעלות חלוקה למזגן מרכזי אינן ברות ביצוע.

    בדומה למערכות מרכזיות, ל-mini-split יש שני מרכיבים עיקריים: מדחס/מעבה חיצוני ויחידת טיפול באוויר פנימית. צינור, המכיל את כבל החשמל, צינורות הקירור וצינורות היניקה שמקשרים בין היחידות החיצוניות והפנימיות.

    חברת קדמת המיזוג בע"מ מתמחה בתחום הנדסת מיזוג האוויר, והצוות המקצועי שלנו יבצע עבורכם התקנת מזגן מיני מרכזי שתואמת את צרכי מיזוג האוויר בחלל המסחרי או הביתי שלכם.

     

    יתרונות התקנת מזגן מיני מרכזי

    היתרונות העיקריים של התקנת מזגן מיני מרכזי הם גודלם הקטן והגמישות לחלוקה לאזורים וקירור חדרים בודדים. בדגמים רבים יכולים להיות עד ארבע יחידות טיפול באוויר פנימיות (לארבעה אזורים או חדרים) המחוברות ליחידה חיצונית אחת.

    המספר תלוי בכמות הקירור הנדרשת לבניין או לכל אזור, בהתאם לאיכויות הבידוד והאיטום של הבניין, ולכל אחד מהאזורים יש תרמוסטט משלו. ברוב המקרים, התקנת מזגן מיני מרכזי קלה יותר בהשוואה להתקנת סוגים אחרים של מערכות מיזוג אוויר.

     

    חיסכון בחשמל

    מכיוון שהליך התקנת מזגן מיני מרכזי מתבצע ללא צינורות, מערכות אלו חוסכות בחשמל שקשור להפעלת התעלות של מערכות מיזוג אוויר רגילות. החיסכון בחשמל יכול להגיע עד יותר משלושים אחוזים מצריכת האנרגיה למיזוג אוויר.

    בהשוואה למערכות אחרות, התקנת מזגן מיני מרכזי מציעה גמישות רבה יותר באפשרויות עיצוב הפנים. ניתן לתלות את המזגן מהתקרה, או לתלות אותו על קיר, ויש גם דגמי רצפה. לרוב היחידות הפנימיות יש פרופילים בעומק של כ18 ס"מ, ובדרך כלל הן זמינות בעיצוב מתקדם.

    רוב המערכות כוללות גם שלט רחוק כדי להקל על הפעלה וכיבוי של המערכת כשהיא ממוקמת גבוה על הקיר או תלויה מתקרה.

    המומחים של חברת קדמת המזגן בע"מ יבצעו עבורכם התקנת מזגן מיני מרכזי שתואמת את צרכי מיזוג החלל הביתי או התעשייתי שלכם.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?