Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    הכירו את המערכות המשתלמות והחסכוניות לטווח הרחוק

    בעלי נכסים מסחריים מעדיפים מערכת מיזוג vrf על פני מערכות אוורור אחרות, מאחר ולמרות העלות הראשונית הגבוהה, מדובר במערכת שמשתלמת וחסכונית לטווח הרחוק. חברת קידמת המיזוג, הפועלת בשוק העסקי והפרטי מזה 15 שנה, מתמחים בהתאמת והתקנת מערכת מיזוג מסוג VRF לכל סוגי המבנים.

    מה היא מערכת מיזוג VRF

    מערכות VRF הן קומפלקס של מדחסים חיצוניים ויחידות אידוי פנימיות. הם מתוכננים תוך התחשבות בפרטים הספציפיים של סידור מערכת מיזוג האוויר בבנייני מגורים או משרדים הממוקמים במספר קומות. עקרון פעולתם דומה למערכת אוורור מפוצלת ביתית: המערכת מבוססת על תהליך זרימת הקירור במערכת, אך יש לו ביצועים גבוהים יותר, תכנית מורכבת יותר.

    כיצד בנויות מערכות VRF?

    כל מערכת מיזוג VRF בנויה על פי העיקרון הבא: לכל חדר יש יחידת אידוי משלו, לכן, ככל שיותר חדרים, כך יותר מערכות אידוי פנימיות. המערכות מחוברות זו לזו על ידי קו פריאון אחד, המורכב מכמה צינורות. מערכת דו-צינורית מיועדת לקירור או חימום חלופי, ואילו מערכת תלת צינורית מאפשרת לחמם ולקרר את האוויר בחדרים שונים בו-זמנית.

    שקלו את היתרונות העיקריים של מערכת VRF

    לבניין רב קומות ניתן להרכיב מספר יחידות חיצוניות. אם אחת מהיחידות החיצוניות לא תקינה, עומס המערכת יחולק מחדש באופן אוטומטי בין היחידות הנותרות. כך, המערכת תמשיך לתפקד מבלי לגרום לפגיעה במיקרו אקלים של המקום.

    כל יחידה פנימית בודדת משמשת לפי הצורך וניתן להגדיר אותה למצב ולטמפרטורה נפרדים משלה.

    העצמאות והניהול העצמי של מערכת VRF מבטלת את הצורך בתחזוקה ותיקון מתמידים

    למרות העלות הגבוהה של מערכת מיזוג  VRF עצמה ועלות ההתקנה לא זולים, התקנתה יכולה לחסוך משמעותית באנרגיה חשמלית. אחרי הכל, תחזוקה של מערכת מיזוג למבנה רב קומות עשויה להיות הרבה יותר יקרה.

    מערכות VRF גמישות למדי. ניתן להרחיב אותן על ידי חיבור קווים חדשים אליו. כמו כן, ניתן לנתק קווים שאינם מתפקדים בחדרים ריקים למניעת פעולת סרק, ובמידת הצורך לחבר אותם מחדש למערכת.

    אם אתם מחפשים להתקין לעסק או לבית מערכת מיזוג משתלמת, אשר תחסוך לכם בצריכת חשמל, וגם תחזוקתה השותפת תהיה לא יקרה, צרו קשר עם קידמת המיזוג בהקדם!

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?