Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    איך מתבצעת התקנה של מזגן מיני מרכזי?

    מזגן מיני מרכזי כולל התקנה מאפשר לבעלי בתים ובעלי עסקים ליהנות ממערכת מיזוג אוויר שהפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות, הודות למספר יתרונות על פני מזגנים שמותקנים על חלונות ומזגנים ניידים.

    חברת קדמת המיזוג בע"מ מציעה ללקוחותיה מהמגזר העסקי והפרטי דגמים מותאמים אישית של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה, שמהווים את התשובה המדויקת הדרושה להם לקירור או חימום משופר של חדר או אזור בודדים בבית או בבית העסק.

     

    מה זה מזגנן מיני מרכזי כולל התקנה?

    כפי שמשתמע מהמונח "מזגן מיני מרכזי", למזגן הזה אין צינורות, והוא קטן יחסית. יש לו מדחס חיצוני ויחידת מעבה/טיפול אוויר פנימית, שברוב המקרים, מותקנת על הקיר או התקרה של החדר. מעבדי מעבה/אוויר מקורים פחות נפוצים הם עצמאיים או בנויים להתקנה בשקע בתקרה.

    יחידת מזגן מיני מרכזי כולל התקנה מבוססת על חיבור מדחס חיצוני אחד לאחד עד שמונה יחידות מעבה פנימיות, הממוקמות בחדרים שונים. עם קונדנסרים פנימיים מרובים, ניתן ליצור חימום וקירור "אזורי" בבית, כשאזורים שונים נשלטים כל אחד בנפרד על ידי התרמוסטטים של היחידה, מה שמאפשר חימום או קירור מתי ואיפה שרוצים.

     

    רכיבי מזגן מיני מרכזי

    ניתן להזמין שירות מזגן מיני מרכזי כולל התקנה כערכה שכוללת מדחס אחד ויחידת מעבה פנימית אחת, שתיים או יותר. מערכת זו כוללת גם את כל חלקי החיבור וההרכבה, כגון צינורות קירור שמחברים את המדחס למעבה. צינורות אלו עוברים דרך חור קטן יחסית בקיר חיצוני.

    מזגן מיני מרכזי כולל התקנה שמניבה תוצאות מעולות, מבוססת על העברת קו הקירור דרך חור  בקיר ולמעלה לעליית הגג, שם הוא רחוק מהעין. גישה זו מאפשרת שימוש בערכת כיסוי נפרדת כדי להסתיר את קו הקירור.

     

    התקנה מקצועית של מזגן מיני מרכזי

    כפי שהמומחים של חברת קדמת המיזוג בע"מ ייעצו לכם, מזגן מיני מרכזי כולל התקנה מומלץ לביצוע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בלבד.

    לצוות המקצועי המיומן שלנו יש ותק של 15 שנים בתחום, ונבצע עבורכם את ההתקנה שתאפשר הפעלה תקינה של המזגן ללא סיכונים וללא תקלות של בריחת אוויר קר או חם מהחדר.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?