Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    איזו מערכת מיזוג אוויר כדאי שתבחרו למשרד שלכם?

    אם יש לכם משרד או בניין משרדים, אתם בוודאי יודעים כי עליכם לדאוג למיזוג ראוי ואיכותי של כל משרד. הצורך למזג משרדים הוא צורך חשוב ביותר שיאפשר לעובדים במשרדים לעבוד בצורה נוחה ונעימה. כיום ניתן למצוא פתרונות מיזוג אוויר למשרדים הידועים כמתקדמים ביותר. מדובר על פתרונות שיכולים לסייע לכם לקרר את המשרדים שלכם בצורה יעילה ואיכותית ובד בבד לחסוך כמה שניתן בהוצאות החשמל. אחד מפתרונות המיזוג המתקדמים ביותר עבור משרדים כיום ובכלל עבור המגזר העסקי הוא: מערכות מיזוג VRF.

    מה חשוב לדעת על מערכות מיזוג VRF למשרדים?

    חשוב שתדעו כי למערכות מיזוג VRF יש לא מעט יתרונות כאשר מדובר על משרדים. מדובר על מיזוג מאוד איכותי, חסכוני ושקט. מכיוון שכאשר מדובר על משרדים, מדובר על חללים גדולים שיש צורך לקרר אותם בצורה יעילה, אך בד בבד גם לחסוך עד כמה שניתן בהוצאות החשמל, הרי שהבחירה במערכת המיזוג המדוברת ללא ספק תעשה את העבודה הטובה ביותר. מדובר על מערכת מיזוג המורכבת מיחדת מעבה אחת המחוברת לכמה מאיידים המצויים בתוך החללים השונים. כלומר, ניתן לשלוט על הטמפרטורה בכל חדר באמצעות מנוע אחד. המזגן המדובר מאפשר ליצור בכל חדר את תנאי הקירור המדויקים לו וכן, מאפשר לקרר חדר אחד ובמקביל לחמם חדר אחר. אין ספק כי הפתרון המדובר מתאים ביותר עבור חללי משרדים שונים אשר בכל אחד מהם נדרשת טמפרטורה שונה. הבחירה של מזגן מיצובישי vrf עבור המגזר העסקי ובפרט עבור משרדים מהווה ללא ספק את הבחירה הנכונה לכל בעל משרד שרוצה להבטיח את תנאי המיזוג הטובים ביותר לעובדיו.

    כיצד מתקינים מערכת מיזוג VRF?

    יש להתקין קודם כל את המעבה. מדובר על הגוף הראשי או המנוע של המערכת כולה. המעבה יותקן בחוץ לרוב. את המאיידים שהם יחידות הקירור הפנימיות מתקינים כמובן בכל חדר שבו יש צורך במיזוג. חשוב לדעת כי כאשר מדובר על מערכת מיזוג זו המיועדת עבור המגזר העסקי, הרי שניתן לחבר לה מעל 1000 מאיידים. כלומר, גם אם מדובר על בניין משרדים גדול, הרי שאפשר לחבר כל אחד מהחדרים למערכת הקירור המדוברת וליצור בה בדיוק את הטמפרטורה הנדרשת באותו החדר. מעבר לכך יש להתקין את הצנרת וכן את היחידות החיצוניות שמחוברת למעבה ופועלות כמדחס אינוורטר שמאפשר ויסות איכותי של הטמפרטורה.

    חברת קדמת המיזוג בע"מ היא חברה מקצועית, אמינה ומוסכמת בתחום הנדסת מיזוג אוויר. החברה מציעה פתרונות מיזוג מתקדמים ביותר לכל משרד, בית עסק, מבנה תעשייתי או בית פרטי.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?