Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מערכת מיזוג VRF

    אחת המטרות שלנו בחברת קדמת המיזוג בע"מ היא לייעץ ללקוחות שלנו על מערכת מיזוג האוויר שהכי מתאימה להם, כדי שיוכלו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר. מערכות מיזוג vrf זמינות בטכנולוגיה מתקדמת, והמומחים שלנו מציעים שירותי תכנון והתקנה של המערכת בביתכם או בבית העסק שלכם.

    מהי מערכת מיזוג VRF?

    מערכת מיזוג vrf מבוססת על טכנולוגיה מתוחכמת מאוד שפועלת על מדחסים שמאפשרים להוריד את צריכת החשמל בעומסי קירור או חימום חלקיים. מערכת זו מתאימה להתקנה במיוחד בפרויקטים גדולים, שעתידים להתפתח ולגדול יותר.

    מאפייני המערכת

    מערכת מיזוג vrf טיפוסית מורכבת מיחידה חיצונית (הכוללת מדחס אחד או כמה מדחסים), מספר יחידות פנימיות, וצנרת קירור העוברת מהחוץ לפנים, תוך שימוש בחיבורי מפיצי נחושת בצינורות. חיווט תקשורת כולל כבל ושני חוטי שרשור מהחוץ לכל הבית, ליצירת רשת לולאה סגורה פנימית. זהו חלק חיוני בכל התקנת VRF.

    באשר לבקרה, כל חדר פנימי נשלט על ידי לוח בקרה קווי משלו, בעוד שישנן כמה אפשרויות לשלטים אלחוטיים (IR) ובקרים מרכזיים, המאפשרים שליטה על כל הבית ממקום אחד.

    איך עובדת מערכת מיזוג VRF?

    מערכת מיזוג vrf מבוססת על עיקרון פעולה של טכנולוגיה חכמה שיודעת לזהות את הטמפרטורות הרצויות בכל חדר, ולאזן בין הטמפרטורות החיצוניות לפנימיות, בגישה מתקדמת שמאפשרת חיסכון משמעותי בחשמל בהפעלת המערכת.

    במקרה של אספקת חשמל מוגבלת, מערכת מיזוג vrf זמינה להתקנה והפעלה עם אפשרות חיבור למנוע גז, אשר מגיע עם כמה יתרונות נוספים כמו ייצור מים חמים, ייצור חשמל והמשך אספקת חימום עד לחיבור מחדש לחשמל.

    כמה מסקנות לסיום

    מאז שהתחלנו את פעילות חברת קדמת המיזוג בע"מ, לפני 15 שנים, ביצענו מאות התקנות של מערכות מיזוג אוויר במגוון סוגים, גדלים ודגמים בבתי עסק ובבתים פרטיים. הלקוחות שלנו נהנים היום ממזגנים שעובדים ביעילות גבוהה עם בקרת נוחות מדויקת של מערכות מיזוג אוויר שפועלות בטכנולוגיה גבוהה.

    מבנים מסחריים בכל הארץ מסתמכים על מיזוג אוויר בטכנולוגיית מערכת מיזוג vrf, שהופכת בהדרגה לגל העתיד של מיזוג האוויר למגורים ולמסחר.

    מיזוג vrf

    מיזוג VRF

    מערכות זרימת קירור משתנה, או מיזוג vrf, מחממות ומקררות במקביל חלקים שונים בבניין. מערכות אלו יעילות מאוד מכיוון שהן יכולות לקחת חום פסולת שנלכד בחלק אחד של הבניין (למשל, חדר שרתים, או פני הבניין החשופים לשמש) ולהעביר אותו לחללים הדורשים חום.

    חברת קדמת המיזוג בע"מ, מומחית בתחום הנדסת מיזוג אוויר, מתכננת ומתקינה מערכות מיזוג אוויר חכמות ומתקדמות לבתי עסקים ובתים פרטיים ברחבי הארץ, והמומחים שלנו ישמחו לייעץ לכם וללוות אתכם בבחירת המערכת המתאימה לצרכי מיזוג האוויר שלכם.

    מאפייני מיזוג vrf

    מיזוג vrf מבוסס על מערכת מיזוג אוויר שמסתמכת על רשת הפצה שונה מזו הקיימת ברוב המבנים. מערכות זרימת קירור משתנה מותקנות לרוב בבניינים חדשים או כחלק מפרויקטים גדולים של שיפוץ.

    מערכות מיזוג אוויר רגילות מבוססות על פיצול יחידה פנימית וחיצונית אחת המחוברות באמצעות שני צינורות נחושת. הצינורות מופעלים על ידי מדחס במהירות קבועה כדי להזרים נוזל קירור. מערכות מיזוג vrf מורכבות מקופסת איזון כדי לשלוט בקירור החימום והקירור עבור כל יחידה פנימית.

    ההבדל בין מערכות מיזוג אוויר VRF לבין מערכות אחרות

    התפיסה הבסיסית המפרידה בין מערכות מיזוג vrf לבין מערכות אחרות היא היכולת לשנות את נפח הקירור באמצעות שימוש במדחסים המונעים על ידי אינוורטר ויחידות חיצוניות בודדות המצוידות בשסתום מווסת זרימה. שינוי הזרימה בתוך מערכת מאפשר לחבר מספר חדרים פנימיים למערכת אחת גדולה.

    עכשיו הזמן ליהנות ממיזוג אוויר בטכנולוגיה שחיכיתם לה הרבה זמן

    אפשרויות מיזוג vrf כוללות יחידות חשופות צמודות על הקיר, צמודות לרצפה ויחידות חשופות. חברת קדמת המיזוג בע"מ מציגה מערכות מיזוג אוויר שמבוססות על טכנולוגיית VRF חדשה שמאפשרת לכם ליהנות מרמות קירור או חימום בחדרים שונים בבית, בלי להתווכח על הטמפרטורות.

    המומחים שלנו מיומנים בהתקנת מערכות מיזוג אוויר עם ותק של 15 שנים בתחום, ואנחנו עוקבים אחר טכנולוגיית ה-VFR כדי לייעץ ללקוחותינו על הדגמים החדשים שיתאימו היטב לצרכי מיזוג האוויר שלהם. אם אתם מחפשים מערכת מיזוג אוויר חדשה, יעילה וחסכונית, זה הזמן לבקר אותנו כדי לקבל הצעה למערכת משתלמת ומשוכללת.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      מערכת מיזוג אוויר vrf

      למרות כל היתרונות של מזגנים ומערכות אוויר מפוצלות, מכשירים אלו מוגבלים במידה מסוימת ביכולותיהם. אורך התקשורת הבין מדחס חיצוני למערכת הפנימית בדרך כלל אינו עולה על 20-25 מטרים, ומספר היחידות הפנימיות כאן הוא לא יותר מחמש או שש. מערכת כזו לא מספיקה לדירה מרובת חדרים, שלא לדבר על בית גדול. עד לאחרונה, היה רק מוצא אחד – להתקין מספר יחידות חיצוניות. אבל ההתקנה שלהם עלולה לקלקל לחלוטין את הנוף האדריכלי. התקנת מערכת אוורור פנימית מושלמת יותר, אבל גם כאן היא לא הייתה נטולת חסרונות. בפרט, בעת התקנת מבנה כזה, הנפח הפנימי של החדר מצטמצם. יש צורך להתקין צינורות אוויר מתחת לתקרה, מה שמוריד את התקרה ב- 15-20 ס"מ. ואילו חברת קידמת המיזוג מספקת מזה 15 שנה מערכת מיזוג אוויר VRF מתקדמת, אשר באה לפתור את כל החסרונות שהיו במערכות מיזוג עד כה.

      מערכת מיזוג אוויר VRF – פתרון חדש למבנים גדולים

      בשנת 1982, Daikin הציגה מערכת מיזוג אוויר רב-אזורית חדשה לחלוטין. VRV הוא קיצור של הביטוי "נפח קירור משתנה", במערכת מרובת אזורים זו, נעשה שימוש ביחידות פנימיות רבות (עד כמה עשרות). בהתאם לבחירת מצב הפעולה, שסתום התפשטות מיוחד מכוון את נוזל הקירור לאחת היחידות. זה מאפשר לכם להגדיר את הטמפרטורה הנדרשת באחד מהאזורים. שאר החברות המייצרות סוג דומה של מערכת קוראים לה מערכת מיזוג אוויר VRF. התקנה של ציוד כזה כדאית בבנייני משרדים, בתי מלון, מרכזי קניות, בתי נופש ועוד. ניכר כי פרמטרי מיזוג אוויר לחדרי מלון יהיו שונים מאלה המומלצים לאולם כנסים או מסעדה. זה נוח שאתם יכולים לקבוע את העוצמה ואת אופן הפעולה של המערכת עבור חדרים שונים.

      עיצוב מערכת מיזוג אוויר VRF

      מערכות מיזוג VRF  משמשות למיזוג אוויר במספר אזורים בו זמנית, דבר המושג עם מדחס חיצוני אחד. מספר מערכות האידוי הפנימיות יכול להגיע לכמה עשרות. תכונה זו של המערכת היא ההפחתה המקסימלית במספר היחידות החיצוניות. עיצוב זה מפחית משמעותית את עלויות התפעול, מפשט את ההתקנה והתחזוקה. הרבה יותר קל לתקן יחידה חיצונית אחת מאשר לטפל במספר יחידות. זה בא לידי ביטוי לטובה גם במראה הבניין: ניתן להרכיב את היחידה החיצונית לא רק על החזית, אלא גם במקומות נסתרים. להתקנת המערכת במחירים משתלמים, צרו קשר עם קידמת המיזוג עוד היום.

      מערכת מיזוג vrf במחיר ללא תחרות

      כיום רבים בוחרים בטכנולוגיה של מערכת מיזוג vrf לקירור וחימום  הבית שלהם. על רקע זה עולה השאלה מדוע בכלל למזג את הבית עם מזגן? אם כן אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בישראל הדרך החכמה ביותר לחמם ולקרר את הבית היא באמצעות מזגן. הקיץ הישראלי הוא חם במיוחד ואנו חייבים לקרר את הבית שלנו או העסק שלנו. טכנולוגיית VRF  היא השיטה הטובה ביותר לעשות זאת. כמובן שיש משמעות לשאלה מי מתקין לנו את הטכנולוגיה וכאן נכנסת לתמונה חברת קדמת המיזוג בע"מ אשר נחשבת לחברה הטובה בארץ בתחום התקנת המזגנים.

      מערכת מיזוג אוויר vrf מומלצת ואמינה

      מהי מערכת מיזוג אוויר vrf ומדוע כל כך כדאי להתקין אותה? אם כן מערכת מיזוג VRF היא מערכת חדשנית ואיכותית במיוחד. המערכת פועל בטנכולגיית  האינוורטור. עליכם להבין כי למערכת VRF יש יתרונות עצומים כמו העובדה שהיא חסכונית יותר או העובדה שהיא מאפשרת לשמור על טמפרטורה קבועה בחדר שהיא מקררת או מחממת בבית. עליכם להבין שיש משמעות לשאלה מי מתקין לכם את המערכת ולכן כדאי להכיר את קדמת המיזוג בע"מ.

      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?