Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    מהו תפקידו של יועץ מיזוג אוויר?

    מסננים, סלילים ורכיבים אחרים של מזגן דורשים תחזוקה שוטפת כדי שהמזגן יפעל באופן יעיל לטווח הארוך. הזנחת התחזוקה הדרושה עלולה להוביל לירידה מתמדת בביצועי מיזוג האוויר בעוד שצריכת האנרגיה עולה בהתמדה.

    יועץ מיזוג אוויר מחברת קדמת המיזוג בע"מ ייעץ לכם לגבי שיטות חשובות שיתמכו בשיפור הנוחות שלכם ויעילות תפקוד המזגן.

     

    יועץ מיזוג אוויר ממליץ על תחזוקת מסנני מזגנים

    משימת התחזוקה החשובה ביותר שתבטיח את יעילות המזגן שלכם היא להחליף או לנקות את המסננים שלו באופן שוטף. מסננים סתומים ומלוכלכים מפחיתים את כמות זרימת האוויר ומפחיתים משמעותית את יעילות המערכת.

    וזה לא הכול. כשזרימת זרימת האוויר חסומה, האוויר יכול לעקוף את המסנן ולהפקיד לכלוך ישירות לתוך סליל המאייד ולפגוע ביכולת ספיגת החום של הסליל. יועץ מיזוג אוויר ממליץ על החלפת מסנן מלוכלך וסתום במסנן נקי כדי להוריד את צריכת האנרגיה של המזגן ב-5% עד 15%.

     

    סלילי מזגנים

    מסנן נקי מונע מסליל המאייד להתלכלך במהירות. יחד עם זאת, עם הזמן, סליל המאייד עדיין יאסוף לכלוך. הלכלוך הזה מפחית את זרימת האוויר ומבודד את הסליל, ומפחית את יכולתו לספוג חום. כדי למנוע בעיה זו, יועץ מיזוג אוויר בודק את סליל המאייד שלך מדי שנה ומנקה אותו לפי הצורך.

    סלילי מעבה חיצוניים יכולים גם להתלכלך מאוד אם הסביבה החיצונית מאובקת או אם יש עלווה בקרבת מקום. ניתן להבחין בקלות בסליל המעבה ולאתר לכלוך שמצטבר בו. יועץ מיזוג אוויר מסייע בהפחתת לכלוך ופסולת ליד יחידת המעבה.

     

    מניעת סיכוני הצטברות צמחיה

    פתחי האוורור למייבש, העלים הנושרים ומכסחת הדשא הם כולם מקורות פוטנציאליים ללכלוך ופסולת. ניקוי האזור מסביב לסליל, הסרת כל פסולת וקיצוץ העלווה מאפשרים זרימת אוויר נאותה סביב המעבה.

     

    בשורה התחתונה, זה הזמן לשכור שירותי איש מקצוע מומחה בתחום

    כאשר המזגן שלכם זקוק ליותר מתחזוקה שוטפת, כמו למשל כאשר הוא אינו מוריד את הטמפרטורה הפנימית לרמה נוחה, זה הזמן להזמין את השירות של המומחים בחברת קדמת המיזוג בע"מ, ולקבל שירות של יועץ מיזוג אוויר שיש לו ותק של יותר מ-15 שנים בתחום, שיאתר ויתקן בעיות במערכת המיזוג שלכם.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?