Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    כיצד בוחרים מערכת מיזוג אוויר לבית פרטי?

    מיזוג אוויר מהווה דבר חשוב ביותר. אם אתם משפצים את הבית שלכם או בונים בית חדש, אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות הוא לבחור מערכת מיזוג המתאימה לצרכים שלכם. למעשה, פעולת המיזוג של המזגן מתבצעת על ידי מדחס שמותקן ביחידה חיצונית. היחידה החיצונית המדוברת נקראת מעבה. פעולת הדחיסה של הגז וההרחבה שלו היא זאת שמייצרת את קירור החלל.  חשוב לדעת כי כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מזגנים עבור בתים פרטיים ובכדי לבחור מערכת מיזוג לבית פרטי התואמת ביותר לבית שלכם ולצרכים שלכם, יש להכיר את המערכות השונות של היתרונות והחסרונות שלהן.

    סוגי מזגנים

    כיום ניתן למצוא סוגי מזגנים שונים לרבות: מזגן רגיל אשר פועל בצורה בינארית, כלומר או המדחס פועל במלוא העוצמה שלו או שהמדחס לא עובד כלל. בהתחלה המדחס עובד בכדי להביא את הטמפרטורה בחדר לטמפרטורה הנדרשת, כאשר הטמפרטורה מתייצבת בחדר בהתאם לצורך, המזגן מפסיק את פעולתו והמדחס של המזגן נכבה. המזגן ממשיך לבצע בקרה אחר הטמפרטורה של החדר וכאשר הוא מזהה שינוי כלשהו בה, הוא שב לפעול בכדי להביא את הטמפרטורה בחדר לטמפרטורה הרצויה וחוזר חלילה. מלבד מזגן מעין זה ניתן למצוא מזגן אינוורטר שהוא מזגן אשר פועל בהספקים אשר משתנים. באופן דומה למזגן רגיל, המזגן המדובר פועל בכדי ליצור את הטמפרטורה הנדרשת בחדר, אך כאשר הטמפרטורה מגיעה לטמפרטורה הרצויה הוא ממשיך לפעול בהספקים משתנים וזאת בכדי לשמור על הטמפרטורה הקיימת בחדר. בצורה שכזאת הוא למעשה מאפשר להתאים את התפוקה שלו לשינויים שונים בטמפרטורה, לכמות האנשים שבחדר ועוד. מזגנים נוספים שניתן למצוא עם מזגני VRF שהבולט שבהם הוא: מזגן vrf מיצובישי.

    מיזוג vrf– במה מדובר?

    מדובר על מערכת אשר מורכבת מיחידה חיצונית אחת הקרויה מעבה כאשר היא מחוברת לכמה יחידות פנימיות הקרויות מאיידים. המאיידים יכולים להיות מזגנים עיליים, מיני מרכזיים, מזגנים סמויים ועוד. המזגנים הללו פועלים על טכנולוגיית אינוורטר וחשוב לדעת כי מערכת vrf היא מערכת מודולרית אשר במסגרתה כמות יחידות הפנים משתנה. מדובר על מערכת מיזוג יעילה ומתקדמת ביותר. יחד עם זאת, בבואכם לבחור את מערכת המיזוג המדויקת והטובה ביותר לביתכם, כדאי מאוד להתייעץ עם יועץ מיזוג אוויר מקצועי ומנוסה.

    אם אתם מעוניינים לבחור מערכת מיזוג מתאימה ומדויקת לביתכם ולצרכים שלכם, כדאי שתכירו את חברת קדמת המיזוג בע"מ, מומחית בהנדסת מיזוג ומציעה את פתרונות המיזוג המתקדמים ביותר לכל בית.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?