Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    חימום תת רצפתי

    חימום תת רצפתי

    חימום תת ריצפתי: זוהי שיטת חימום הבית הטובה ביותר, שיטה זו נותנת  תחושת חימום נעימה ואחידה בבית ואינה גורמת לייבוש האוויר בניגוד לשיטות חימום אחרו. בתכנון של בית חדש, יש לתכנן זאת המערכת  הנדרשת מכיוון שמדובר בהקמת תשתית שאותה יש להניח עוד בשלב הבניה והריצוף.מערכת חימום תת רצפתי כוללת מקור חום דורשת מקור חום כלשהו ויש לבחור בין מגוון האפשרויות הקיימות בשוק. לרוב,משאבת חום הינה מקור החום היעיל והחסכוני ביותר לצורך זה, המחובר לצנרת מים תת רצפתי.  החום ניתן לוויסות על ידי טרמוסטטים ובכל חלל ניתן לבחור בטמרפטורת חמים שונה בהתאם לדרישה. פעולת החימום מתבצעת על ידי מים חמים הזורמים בצינורות שהונחו מבעוד מועד מתחת לריצוף וכך הם מחממים את הרצפה שמעליה. החום מופץ באופן הומגוני ומחולק באופן שווה בכל מטרז' ברצפת הבית.

    למערכות אלה ניתן להוסיף אמצעים טכנולוגיים וניתן לחברן לאפליקציות אשר מאפשרות שליטה על המערכת מהסמארטפון.

    אם אתם רוצים להתקין מערכת חימום תת רצפתי חשוב מאוד לקבל את הייעוץ מוקדם מבעל מקצוע שידע לתכנן בצורה הטובה ביותר את המערכת בהתאם לבמבנה הבית.


    יתרונות החימום תת רצפתי

    אסתטיקה: מדובר  במערכת נסתרת, בשונה ממערכות חימום אחרות ,מערכת החימום התת רצפתי הנה נסתרת ומאפשרת את שילובה בצורה הכי אסטתית קו העיצוב של הבית.

    שקט בבית: חימום תת רצפתי אינה מורגש כלל אם המערכת אינה דולקת, ללא רעשים ורחשים נלווים. שמשאבת החום שהנה מקור הרעש היחידי במערכת, מותקנת מחוץ לבית ומשמיעה רעש הדומה למעבה של מזגן.

    בטיחות המערכת: מערכת נסתרת ובטיחותית יותר מכל מערכת חימום חיצונית אחרת(תנור,קמין,וכו). בחימום תת רצפתי אין נראות פיזית וכך לא קיים החשש לקבל כוויה.

    מערכת ירוקה: חימום תת רצפתי באמצעות משאבת חום הינו בעל תו תקן ירוק מכיוון שהיא היעילה והחסכונית ביותר בניצול אנרגיה ביחס לאפשרויות החימום האחרות..חימום חדרי אמבטיה: החימום התת רצפתי תורם לייבוש הרצפה בחדרים הרטובים בצורה מהירה.


    התקנה של המערכת

    כאשר אתם רוצים להתקין חימום תת רצפתי חשוב מאוד לקבל את המידע לגבי ההתקנה של המערכת. חשוב מאוד לוודא לגבי המתקינים של המערכת ולבדוק שיש להם את הניסיון הדרוש להתקנה מסוג זה. התקנה נכונה יכולה לגרום לכם לחסוך בעלות של הוצאות של חימום הבית והיא יכולה לספק לכם את החימום הטוב ביותר. פנו אלינו, קדמת המיזוג לייעוץ. צרו אתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?