באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    חידוש מערכת המיזוג שלכם

    כמה כסף אתם מוציאים מדי חודש? שאלה טובה שהתשובה עליה כמובן משתנה מחודש לחודש, אבל באופן כללי בהחלט יש לא מעט הוצאות עבור כל משק בית המונה זוג, במיוחד בתוספת ילד או שניים ואפילו בלעדיהם, מלבד הצרכים השוטפים והקיומיים יש לא מעט דברים שמתווספים פתאום לרשימת ההוצאות, כמו טיפול שיניים או רכישה דחופה אחרת של מכשיר שהפסיק לעבוד למשל, ויש גם את ההוצאות שהן לא פיקוח נפש אבל בהחלט נצרכות וחשוב להשקיע בהם כמו חוג לילדים, שיעורים פרטיים, מסיבות בעת הצורך, טיפולים רגשיים שונים במיוחד בתקופות מתח, ואין הרבה תקופות ללא מתח בארצנו הקטנה והיפה… כך או אחרת, אם אנחנו רוצים לחדש את מערכת המיזוג שלנו ולהתקדם למערכת המבוססת על הטכנולוגיה החדשה ביותר בתחום, איך מכניסים לעוגת התקציב החודשית שלנו מערכת vrf מחיר ממש לא קטן? התשובה שמצאו בחברת קידמת המיזוג עבור לקוחות שלא ויתרו על החלום כאן לפניכם.

    מערכת vrf מחיר מול חיסכון

    לפני שניגש להצעה המעניינת, יש לדעת ראשית לכל כי מערכת VRF  היא בעלת נתונים בלתי שגרתיים כל כך, מצד אחד עלותה גבוהה יחסית מעלות מזגנים בעלי מערכת רגילה ומיושנת, אבל מצד שני היא חוסכת בחשמל באופן משמעותי מאד, מה שמייצר פער בעלויות הנלוות הקבועות של מערכת המיזוג. כלומר, למעשה מיד לאחר עלויות הרכישה וההתקנה של מערכת vrf שלא יהיו קטנות, יתחיל חיסכון חודשי קטן אבל עקבי. כאשר מדובר על מערכת מיזוג המקיפה מספר חדרים, אין ספק שתראו את ההפרש בחשבון החשמל הדו חודשי שלכם. למה חשוב לדעת זאת? ראשית, כדי להבין שאמנם מדובר בהשקעה כספית אבל לטווח הארוך מדובר ברעיון כלכלי משתלם מאד, שכן כאשר משלמים עבור מערכת מיזוג vrf מחיר גבוה בסופו של יום חוסכים בכיוון אחר- בכיוון ההוצאות השוטפות. אבל טמון כאן עוד משהו.

    נצלו את ההפרש לטובתכם

    אם עד היום היו לכם מזגנים ישנים, הרי שבחודשים העתידיים יתפנה לכם חיוב חודשי קבוע. אם יש לכם מספיק הבנה כלכלית אתם יכולים לרתום את זה לטובת תשלום המערכת. קידמת המיזוג כאן לעזרתכם עם מערכות מיזוג במחירים הכי הוגנים שיש. כאן באתר או בטלפון.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?