באנו להנעים לכם את האווירה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    הדרך הטובה ביותר לחסוך עלויות נלוות

    מערכת מיזוג vrf  היא הדרך הטובה ביותר לחסוך עלויות נלוות של מערכות מיזוג לאורך השנים הקרובות. אם אתם אנשים שחושבים רחוק ואוהבים לראות את חשבון החשמל שלכם מתרוקן וחוסך את עצמו ללא תוספת מאמץ, אם אתם מאלו שלא אוהבים לבזבז ולשפוך כספים מיותרים על מוצרים שלא עוזרים לכם בחיים, אתם צריכים לחשוב על התקנת מערכת מיזוג vrf  מתקדמת שתעשה לכם את העבודה בדיוק בדרך שאתם רוצים אותה- חסכונית ויעילה כמו שלא שמעתם מעולם על מזגנים. חברת קידמת המיזוג עם מיטב הניסיון והידע בתחום המיזוג ממליצה ללא התלבטות על מערכות מיזוג vrf לכל מי שמחפש איכות עבודה ויעילות מושלמת עם יתרון עצום של חיסכון תקציבי משמעותי ביותר. מעניין אתכם לדעת איך ייתכן שמערכת הרבה יותר מתקדמת תהיה הרבה יותר זולה עבורכם?

    איך ייתכן שדווקא מיזוג vrf תהיה זולה יותר

    מערכת מיזוג vrf בשלב הראשון היא אמנם יקרה יותר ממזגנים רגילים, לפעמים יקרה בהרבה ולפעמים הפער לא יהיה משמעותי, אבל תמיד יהיה מדובר בתהליך יותר יקר ממזגן עילי פשוט, ובדרך כלל גם יותר יקרה ממזגן אינוורטר מתקדם יחסית, אבל אם אתם מעוניינים להשקיע בפעם אחת סכום שיחסוך לכם עלויות רציפות וקבועות לאורך השנים הקרובות יש לכם מה לשמוע על מערכות מיזוג vrf. מדובר בטכנולוגיה ייחודית שהיא אמנם יקרה יותר לרכישה והתקנה, אבל בעצם הפעילות שלה היא לא לוקחת כמעט חשמל. איך זה ייתכן? מפני שאולי לא ידעתם אבל את מרבית החשמל צורכת מערכת המיזוג הרגילה, בכך שהיא מפסיקה את עבודת הקירור ברגע שהחדר מתקרר ומדליקה אותו מחדש כאשר הטמפרטורה עולה בחזרה. הכיבוי וההלדקה לוקחים את מרבית הכוח, מערכת מתקדמת של מיזוג vrf היא חדשנית בכך שהיא עובדת באופן רצוף על מזג האוויר, ובכך היא חוסכת את האנרגיה המיותרת.

    זה אמיתי?

    לקוחות שלנו מספרים שחשבון החשמל שלהם ירד באופן דרסטי עם החלפת מערכת המיזוג שלהם לטכנולוגיית מיזוג vrf. זה לא חלום, עם המזגנים החדשים של קדמת המיזוג זה בהחלט בהישג ידכם. דברו איתנו ותתחילו לחסוך עוד היום.

    באנו להנעים לכם את האווירה!

    מעוניינים בתכנון מערכת מיזוג מתקדמת?



      שלחו הודעה
      שלחו ווצאפ
      היי,
      או נוכל לעזור?